مزایای طراحی سایت با وردپرس

با توجه به گسترش وب سایت های تجارت الکترونیک و بازاریابی ، صاحبان مشاغل نیز به دنبال ساخت سایت حرفه ای برای کسب و کار خود هستند . در حال حاضر بیش تر سایت های دنیا با وردپرس طراحی شوند . سایت های وردپرسی به دلیل مزایا و هزینه کمی که  به نسبت سایت های دیگر دارند طرفداران بیش تری نیز پیدا کرده است. علاوه بر این وردپرس به دلیل این که ابزار مناسبی برای بازاریابی دیجیتال محسوب می شود می تواند بسیار پر کاربرد باشد. بیش تر برنامه نویسان دنیا وردپرس را به دلیل استفاده آسان ، مقرون به صرفه بودن و قابل سئو بودن و ... انتخاب می کنند. بنابراین ما قصد داریم مزایا و دلایل استفاده از وردپرس را به شما توضیح دهیم. 

1. استفاده از وردپرس رایگان است :

با طراحی سایت وردپرس می توانید از قالب ها و افزونه های رایگان وردپرس که صورت رایگان به شما عرضه می شود استفاده کنید . البته قالب ها و افزونه های دیگری نیز وجود دارند که به صورت پولی ارائه شده اند اما هزینه آن ها به نسبت طراحی سایت های اختصاصی بسیار کم است . به عبارت دیگر قیمت طراحی سایت وردپرس به نسبت سایت های اختصاصی به صرفه تر است. 

2. سایت های وردپرسی قابل سئو و بهینه سازی هستند : 

خرندگان گوگل به راحتی سایت های وردپرسی را بررسی می کنند و به شما کمک می کند تا سایت شما رتبه خوبی در گوگل داشته باشد . علاوه بر این شما می توانید افزونه های مختلفی  مثل یوآست برای سئو سایت شما وجود دارد که می تواند به بهینه سازی سایتتان کمک کند. 

3. سایت های وردپرس قابلیت ریسپانسیو یا واکنش گرایی دارند: 

تعداد زیادی از قالب های واکنش گرا برای وردپرس وجود دارد که مقیاس متناسب با هر صفحه را دارند. بنابراین وقتی صحبت از ترافیک از طریق موبایل ، لپ تاپ ، آیپد و دسکتاپ می شود ، هرگز هیچ یک را از دست نخواهید داد.

4. سایت های وردپرسی قابلیت اشتراک در شبکه های اجتماعی را دارند:

وردپرس در ابتدا به عنوان یک پلتفرم وبلاگ نویسی ساخته شده و بعد ها با محبوبیتی که بدست آورد به این جا رسید. بدر نتیجه می توان گفت وردپرس از وبلاگ  ها پشتیبانی می کند. طراحی سایت وردپرسی به شما امکان می دهد به راحتی با تمام سیستم عامل ها یا حساب های رسانه های اجتماعی خود ارتباط برقرار کنید تا بتوانید به راحتی مطالب را با دنبال کنندگان و طرفداران خود به اشتراک بگذارید. بازدید کنندگان سایت شما می توانند هر آنچه را که واقعاً دوست دارند در سایت شما به اشتراک بگذارند ، نظر دهند ، مطلب را لایک کنند و در نهایت با مطالب شما درگیر شوند.

5. وردپرس دارای پنل تجزیه و تحلیل کاربران است :

هنگامی که شما در حال انجام هر نوع بازاریابی هستید ، تجزیه و تحلیل و پیگیری مهمترین و اصلی ترین هدف شما خواهد بود. تجزیه و تحلیل می تواند به ما کمک کند تا پیشرفت کنیم و به ما می گوید که در آن کارهای درست را انجام می دهیم. گوگل ابزار های بسیاری را در اختیار سایت های وردپرسی قرار می دهد تا رفتار کاربران را تحلیل کند . همچنین هر سایت وردپرسی دارای یک پنل تجزیه و تحلیل است که به شما می گوید چند نفر از سایت شما و چند بار بازدید کرده اند. اگر می خواهید ترافیک سایت خود را بهینه کنید ، وردپرس ابزاری قدرتمند و رایگان برای استفاده از آن است.


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش


مطالب گذشته

» چرا به طراحی سایت نیاز داریم؟ »» شنبه 22 آبان 1400
» بهترین اسکریپت صرافی ارز دیجیتال »» یکشنبه 25 مهر 1400
» 5 مزیت طراحی وب سایت برای کسب و کار ها »» سه شنبه 23 شهریور 1400
» 10 مزیت طراحی سایت با وردپرس »» دوشنبه 15 شهریور 1400
» مزایای طراحی سایت وکلا »» سه شنبه 18 خرداد 1400
» افزونه های پرکاربرد در طراحی سایت وردپرسی »» سه شنبه 11 خرداد 1400
» نکات مهم در طراحی سایت »» یکشنبه 09 خرداد 1400
» کارهایی که قبل از انجام طراحی سایت باید انجام داد چیست؟ »» یکشنبه 02 خرداد 1400
» تفاوت سیستم های مدیریت آماده و اختصاصی »» سه شنبه 21 اردیبهشت 1400
» مزایای طراحی سایت با وردپرس »» سه شنبه 07 اردیبهشت 1400