طراحی سایت با cms های آماده

CMS یا content management system  که به معنی سیستم مدیریت محتواست ، یک سامانه نرم افراری است که به وسیله آن می توان محتوای یک سایت را ویرایش و به روز رسانی کرد . بعضی از سایت ها مثل سایت های داینامیک که دارای پنل مدیریت هستند به cms نیاز دارند. cms ها به دو روش طراحی می شوند. اولین روش cms های اختصاصی می باشند که به صورت اختصاصی و با برنامه نویسی طراحی می شوند . این روش از طراحی سایت بسیار هزینه و زمان بر می باشد و تنها برای سایت های خاص مثل طراحی سایت ارز دیجیتال کاربرد دارد. 

در روش دوم از cms های آماده و متن باز برای طراحی استفاده می شود. در این روش نیازی به داشتن دانش برنامه نویسی نمی باشد . زیرا یک قالب از پیش طراحی شده در اختیار ما قرار می دهد تا با استفاده از سایت خود را طراحی کنیم . cms های آماده انواع مختلفی دارند . جوملا ، دروپال و وردپرس از پر طرفدارترین سیستم های مدیریت محتوا هستند  . طبق آماری که در سال های اخیر به دست آمده 67 درصد سایت های دنیا وردپرسی اند. برای طراحی سایت با وردپرس زمان کمتری صرف می شود و نیز قیمت طراحی سایت با وردپرس با توجه به امکاناتی که دارد بسیار کمتر از سایت های اختصاصی می باشد. 

مزایا و معایب طراحی سایت با وردپرس

از مزایای ساخت سایت با وردپرس می توان به ارزان بودن نسبت به طراحی سایت های اختصاصی و راه اندازی سریع هاست و سایت آن اشاره کرد. صرفه جویی در زمان و هزینه از مهم ترین ویژگی طراحی سایت محسوب می شود . علاوه بر این ها دسترسی آسان به افزونه های کاربردی وردپرس و مدیریت آسان پنل سایت از نیز مریت های مثبت این صفحه می باشد . 

معمولا هر سیستمی اشکالات خاص خود را دارد. در وردپرس نیز علاوه بر تمام امکاناتی که دارد که عبارتند از : هزینه های زیاد هنگام به روز رسانی ، آسیپ پذیر بون وردپرس و استفاده زیاد از منابع . 


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش


مطالب گذشته

» چرا به طراحی سایت نیاز داریم؟ »» شنبه 22 آبان 1400
» بهترین اسکریپت صرافی ارز دیجیتال »» یکشنبه 25 مهر 1400
» 5 مزیت طراحی وب سایت برای کسب و کار ها »» سه شنبه 23 شهریور 1400
» 10 مزیت طراحی سایت با وردپرس »» دوشنبه 15 شهریور 1400
» مزایای طراحی سایت وکلا »» سه شنبه 18 خرداد 1400
» افزونه های پرکاربرد در طراحی سایت وردپرسی »» سه شنبه 11 خرداد 1400
» نکات مهم در طراحی سایت »» یکشنبه 09 خرداد 1400
» کارهایی که قبل از انجام طراحی سایت باید انجام داد چیست؟ »» یکشنبه 02 خرداد 1400
» تفاوت سیستم های مدیریت آماده و اختصاصی »» سه شنبه 21 اردیبهشت 1400
» مزایای طراحی سایت با وردپرس »» سه شنبه 07 اردیبهشت 1400