چرا به طراحی سایت نیاز داریم؟

چرا به طراحی سایت نیاز داریم؟

طراحی سایت این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید کسب و کار خود را در فضای آنلاین قرار دهیید. داشتن یک سایت مانند داشتن یک فروشگاه فیزیکی دارای محدودیت های زمانی و مکانی نیست و می تواند در سراسر دنیا در دسترس باشد. در این مقاله با ما باشید تا شما را با مزایای طراحی وب سایت آشنا کنیم. اما قبل از اون باید بدونیم که وب سایت چیست؟

وب سایت چیست؟

یک سایت برای کسب و کار، چندین صفحه مرتبط با هم است که می تواند اطلاعاتی را در اختیار مخاطبان سایت قرار دهد. یک وب سایت می تواند میان مخاطبان و صاحبان مشاغل یک نوع ارتباط غیر مستقیم به وجود آورد. علاوه بر این می تواند امکان دسترسی به اطلاعات به روز را در اختیارتان قرار دهد. داشتن وب سایت می تواند یک راه برای تبلیغات موثر برای وب سایتتان باشد همانند ارائه و پخش کاتالوگ که باعث معرفی کسب و کارتان می شود. اما مزایای آن بیش تر از کاتالوگ است. زیرا وب سایت علاوه بر داشتن تصاویر و متن می تواند شامل فایل و یا محتوای ویدئویی باشد. برای مثال طراحی وب سایت شرکتی می تواند یک راه خوب برای معرفی و تبلیغات یک شرکت باشد. در نتیجه اطلاع رسانی با محتوای جذاب یکی از مزیت های طراحی سایت است. علاوه بر این هزینه چاپ و انتشار کاتالوگ خیلی بیش تر از هزینه طراحی سایت می باشد

فواید داشتن وب سایت :

  •  در دسترس بودن

وب سایت شما در هر ساعت از شبانه روز در حال فعالیت است و همیشه اطلاعات و محصولات و یا خدمات شرکت ها رو در اختیار کاربران قرار می دهد. حتی در روز های تعطیل کاربران می توانند از خدمات سایت ها استفاده کنند.

  •  کاهش هزینه ها

شما علاوه بر تلفن ، فکس و آدرس پستی یک راه ارتباطی دیگر نیز با مشتریان خود دارید. نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. در نتیجه قیمت طراحی سایت به نسبت هزینه های دیگری گه وجود دارد بسیار به صرفه است.

  • جلوگیری از اتلاف زمان

وب سایت شما می تواند به سوالات متداول مشتریانتان پاسخ گوید و آنها را به خوبی راهنمایی کند و در اتلاف زمانی که صرف پاسخگویی به مشتریان میکنید جلوگیری کند.

  • کسب درآمد فقط از طریق داشتن وب سایت

در آمد خود را افزایش دهید امروزه شرکتها و افراد بسیاری هستند که فقط از طریق وب سایت فعالیت می کنند و عمده درآمد آنها از طریق وب سایت و مشتریان آنلاین است.

  •  تبلیغات موثر

طراحی سایت در هزینه های تبلیعات شما صرفه جویی می کند. چرا که در روش های دیگر بازار یابی و تبلیغات هر بار که محصولات شما آپدیت می شوند باید به صورت مجدد برای چاپ کاتالوگ هزینه کنید. در حالی که در وب سایت به روز رسانی محصولات به راحتی و با کمتررین هزینه انجام می شود و در عین حال خدمات و محصولات را در سطح وسیع تری ارائه می دهید. با توجه به این که یک سوم مردم دنیا از اینترنت استفاده می کنند، تبلغات در اینترنت به نفغ شما خواهد بود. علاوه بر این لازم است بدانید که هرگز قادر به ارائه کالا و خدمات خود به مردم نخواهید بود مگر اینکه حضور خود را پیاپی یادآوری نمایید.

  •  ارائه محصولات

ارائه محصولات به راحتی و با استفاده از طراحی سایت انجام می شود. در صورتی که دستیابی به مشتریان با استفاده از تلفن، ارسال نامه، یا فاکس زمان بر و پر هزینه است.

  •  ارتباط آسان با مشتری ها

با طراحی سایت به راحتی می توانید با مشریان خود در تماس باشید. ارتباط بر قرار کردن با استفاده از طراحی سایت خیلی راحت تر از روش های دیگر می باشد.

 


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش


مطالب گذشته

» چرا به طراحی سایت نیاز داریم؟ »» شنبه 22 آبان 1400
» بهترین اسکریپت صرافی ارز دیجیتال »» یکشنبه 25 مهر 1400
» 5 مزیت طراحی وب سایت برای کسب و کار ها »» سه شنبه 23 شهریور 1400
» 10 مزیت طراحی سایت با وردپرس »» دوشنبه 15 شهریور 1400
» مزایای طراحی سایت وکلا »» سه شنبه 18 خرداد 1400
» افزونه های پرکاربرد در طراحی سایت وردپرسی »» سه شنبه 11 خرداد 1400
» نکات مهم در طراحی سایت »» یکشنبه 09 خرداد 1400
» کارهایی که قبل از انجام طراحی سایت باید انجام داد چیست؟ »» یکشنبه 02 خرداد 1400
» تفاوت سیستم های مدیریت آماده و اختصاصی »» سه شنبه 21 اردیبهشت 1400
» مزایای طراحی سایت با وردپرس »» سه شنبه 07 اردیبهشت 1400