نکات مهم در طراحی سایت

اگر صاحب کسب و کار هستید ، وب سایت شما کاملاً یکی از مهمترین ابزاری است که برای جذب مشتریان بیش تردر  دست دارید. برای مثال شما دارای رستوران و یا کافی شاپ بزرگ هستید ، اما مشتریان شما به نسبت رستوران های دیگر کمتر است . طراحی سایت رستوران به شما کمک می کند تا برندتان شناخته شود و افراد بسیاری به سایت و رستوران شما دسترسی پیدا کنند. یک بنابراین چه چیزی یک وب سایت خوب را از یک وب سایت بد یا یک وب سایت خوب را از یک وب سایت عالی جدا می کند؟ در اینجا 10 ویژگی مورد نیاز یک وب سایت فوق العاده آورده شده است که می توانید با رعایت این نکات به اهداف خود نزدیک شوید:

1 پیمایش 

پیمایش در بخش های مختلف سایت باید راحت باشد و موارد منو در هر صفحه ای به راحتی قابل دسترس باشد. بیننده همیشه باید دقیقاً بفهمد در وب سایت کجاست و به راحتی به مکانی که دوست دارد باشد دسترسی داشته باشد. نقشه سایت ایده بسیار خوبی است زیرا به شما کمک می کند تا بدانید پیمایش در سایت به چه صورت باشد. این ایده به نظر ابتدایی است اما به کمک آن می توان اکثر وب سایت ها را بهبود بخشید. 

2 طراحی بصری

بیش تر مردم افرادی بصری هستند و استفاده از گرافیک و طراحی بصری عالی روش خوبی برای جذابیت بیشتر وب سایت شماست. وب سایت شما تقریباً در 1/10 ثانیه می تواند تاثیر خود را در نظر بیننده بگذارد و به آن ها این اطمینان را بدهد که سایت شما قابل اعتماد است . با این حال ، مهم است که بیش از حد با زیاده روی نکنید. مقدمه های پیمایشی متن و انیمیشن های سایت باید در طراحی وب شما صرفاً استفاده شود و فقط برای تأکید بر یک نکته برای حداکثر اثر استفاده می شود.


3. محتوا

محتوا هسته اصلی سایت شماست. محتوای شما نه تنها نقش مهمی در جایگذاری موتور جستجوگر شما دارد ، بلکه دلیلی است که بیشتر بازدید کنندگان در وهله اول از وب سایت شما می خواهند. متن وب سایت شما باید آموزنده ، خوانا و مختصر باشد. محتوای وب و کپی خوب آن بیش از هر چیز دیگری به شما کمک می کند تا طراحی وب سایت شما را جذاب ، موثر و محبوب کند.

4. وب دوستانه

برای موتورهای جستحو اهمیتی تدارد که سایت شما چقدر آموزنده ، ساده و زیباست . اگر اصول سئو سایت در وب سایت شما رعایت نشده باشد ، سایت شما هیچ ارزشی برای موتورهای جستجو ندارد . طراحی سایت حرفه ای زمانی ارزش پیدا می کند که همراه با اصول سئو باشد. 

5. تعامل

یک طراحی وب سایت تاثیرگذار بازدیدکنندگان شما را بلافاصله درگیر می کند و همچنان توجه آنها را از طریق هر صفحه حفظ می کند و همچنین آنها را تحت تأثیر قرار می دهد تا با شما تماس بگیرند. این مسئله " نرخ تبدیل" نامیده می شود و احتمالاً هدف نهایی وب سایت شماست. باز هم ، یک مرز بین "تعامل" و "نوآوری" وجود دارد ، بنابراین سطح تعامل هرگز نباید بیش از سود باشد.

6. قیمت طراحی سایت

احتمالا شما هم برای این که بتوایتد یک وب سایت برای کسب و کار خود راه اندازی کنید ، به طور 100 درصد مطمئن نیستید و از هزینه ای که قرار است برای سایت خود داشته باشید نگرانید اما این نکته را در نظر بگیرید که هر چقدر تعرفه طراحی سایت شما زیاد باشد ، در عوض می تواند شما به اهدافتان نزدیک تر کند و تاثیر بسیاری در درآمد شما داشته باشد. البته شما می توانید با رعایت یک سری اصول هزیته های سایت خود را مدیریت کنید. 


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش


مطالب گذشته

» چرا به طراحی سایت نیاز داریم؟ »» شنبه 22 آبان 1400
» بهترین اسکریپت صرافی ارز دیجیتال »» یکشنبه 25 مهر 1400
» 5 مزیت طراحی وب سایت برای کسب و کار ها »» سه شنبه 23 شهریور 1400
» 10 مزیت طراحی سایت با وردپرس »» دوشنبه 15 شهریور 1400
» مزایای طراحی سایت وکلا »» سه شنبه 18 خرداد 1400
» افزونه های پرکاربرد در طراحی سایت وردپرسی »» سه شنبه 11 خرداد 1400
» نکات مهم در طراحی سایت »» یکشنبه 09 خرداد 1400
» کارهایی که قبل از انجام طراحی سایت باید انجام داد چیست؟ »» یکشنبه 02 خرداد 1400
» تفاوت سیستم های مدیریت آماده و اختصاصی »» سه شنبه 21 اردیبهشت 1400
» مزایای طراحی سایت با وردپرس »» سه شنبه 07 اردیبهشت 1400