افزونه های پرکاربرد در طراحی سایت وردپرسی

اگر با سایت های وردپرسی کار می کنید و مدیریت یک سایت وردپرس را بر عهده گرفته اید ، حتما این سوال را از خود پرسیده اید که : " چه افرونه وردپرسی برای سایت خود نصب کنم ؟" . در  وردپرس افزونه های بسیاری وجود دارد که انتخاب از بین آنها کار سخت و دشواری است. داشتن مجموعه ای از ابزارهای مناسب باعث می شود کسب و کار شما به سطح بالاتری رسیده، تعداد بازدیدکنندگان تان بیشتر شده و درآمد بیشتری داشته باشید. برای طراحی سایت حرفه ای  به شما پیشنهاد می کنیم تا این مقاله را تا آخر دنبال کنید. چون می خواهیم 5 افزونه کاربردی وردپرس را که برای هر سایت وردپرسی نیاز است را به شما معرفی کنیم که در می تواند در برآورد هزینه طراحی سایت وردپرس تاثیر بگذارد. 

1. افرونه yoast seo (یوآست سئو ) 

با اطمینان می توان گفت که افرونه یوآست سئو یکی از مهم ترین افزونه های وردپرس برای هر کسب و کاری به شمار می آید. زیرا این افزونه کمک می کند تا وب سایت شما تا حد زیادی برای موتورهای جستجو بهینه شود. سئو به شما کمک می کند که بتوانید بازدیدکنندگان بیشتری را از موتورهای جستجو به سایت وردپرسی خود جذب کنید. اگرچه وردپرس خود سئو دوستانه است اما با استفاده از افزونه های سئو می توانید کارهای بهتری برای افزایش ترافیک وب سایت تان انجام دهید.

2. افزونه WOOCOMMERCE

ایجاد فروشگاه اینترنتی برای بیش تر کسب و کار نقش مهمی در آنلاین سازی کسب و کار آن ها دارد. با وردپرس می توانید از افزونه هایی که این قابلیت را دارند استفاده کنید. پس اگر می خواهید برای طراحی سایت فروشگاهی وردپرسی اقدام کنید و بعد از آن محصولات خود را در سایت فروشگاهی قرار دهید و از این طریق به خرید و فروش بپردازید ، افزونه woocommerce  به شما کمک می کند. این افزونه قابلیت های بسیاری از قبیل اضافه کردن محصولات ، انتخاب نوع پرداخت ، درگاه پرداخت ، حمل و نقل و … را در اختیار شما قرار می دهد.

3. افزونه WP ROCKET

یکی از فاکتور های مهم برای سئو سایت ها  ، سرعت می باشد . برای این که سرعت سایت وردپرسی شما کاهش پیدا نکند ،باید اطلاعات اضافی که در پایگاه داده وردپرس شما قرار دارد را حذف کنید . افزونه WP ROCKET یک افزونه پر کاربرد در این زمینه می باشد. این افرونه بدون این که چیزی را نشان دهد ، اطلاعات اضافی را حرف می کند. 

4. افزونه ELEMENTOR

افزونه المنتور یک صفحه ساز پیشرفته برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس است که کار ساخت سایت وردپرس را برای شما آسان کی کند . با المنتور می توانید صفحات سایت خود را طبق سلیقه خود دیزاین کنید . یکی دیگر از افزونه های وردپرس ویژوال کامپوزر است که مانند المنتور می تواند به صفحه سازی سایت شما کمک کند. 

5. افرونه UpdraftPlus

افزونه UpdraftPlus یکی از افزونه های محبوب پشتیبان گیری در وردپرس و از ضروری ترین افزونه های وردپرس برای کسب و کار های آنلاین است. این افزونه به شما این امکان را می دهد که پشتیبان گیری را به صورت خودکار انجام داده و با امنیت کامل پشتیبان ها را در محل دیگری مانند Google Drive، Dropbox، S3، Rackspace، FTP، email و بسیاری دیگر، ذخیره کنید. 


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش


مطالب گذشته

» چرا به طراحی سایت نیاز داریم؟ »» شنبه 22 آبان 1400
» بهترین اسکریپت صرافی ارز دیجیتال »» یکشنبه 25 مهر 1400
» 5 مزیت طراحی وب سایت برای کسب و کار ها »» سه شنبه 23 شهریور 1400
» 10 مزیت طراحی سایت با وردپرس »» دوشنبه 15 شهریور 1400
» مزایای طراحی سایت وکلا »» سه شنبه 18 خرداد 1400
» افزونه های پرکاربرد در طراحی سایت وردپرسی »» سه شنبه 11 خرداد 1400
» نکات مهم در طراحی سایت »» یکشنبه 09 خرداد 1400
» کارهایی که قبل از انجام طراحی سایت باید انجام داد چیست؟ »» یکشنبه 02 خرداد 1400
» تفاوت سیستم های مدیریت آماده و اختصاصی »» سه شنبه 21 اردیبهشت 1400
» مزایای طراحی سایت با وردپرس »» سه شنبه 07 اردیبهشت 1400