آشنایی با انواع سیستم مدیریت محتوا

CMS یا سیستم مدیریت محتوا یک سیستم نم افزاری است که به وسیله آن می توان سایت هایی با امکانات بالا طراحی کرد. علاوه بر آن سایت های پویا نیز به سیستم مدیریت محتوا نیاز دارند . انواع مختلفی از سیستم مدیریت محتوا وجود دارند که عبارتند از جوملا ، دروپال و وردپرس . 

در میان همه CMS ها وردپرس قوی تر و بهتر از همه عمل می کند . سیستم مدیریت محتوای وردپرس بسیار پر طرفدار تر سایر سیستم هاست  . وردپرس با زبان PHP طراحی شده است . در ابتدا تنها به عنوان سیستم بلاگ نویسی از آن استفاده می شد . اما در طول زمان و با پیشرفت این سیستم می توان سایت های بسیار زیبا و با قابلیت های بسیار زیبا طراحی کرد. 

امروزه طراحی سایت با وردپرس بسیار محبوب تر طراحی سایت های اختصاصی شناخته شده است . زیرا با وجود امکاناتی که دارد ، هزینه آن بسیار پایین می باشد. یکی از مهم ترین مزایای آن این است که این سیستم رایگان است . بنابراین شما می توانید بدون این که هزینه ای پرداخت کنید سایت خود را به راحتی طراحی کنید. علاوه بر همه این ها وردپرس دارای قالب های رایگان نیز می باشد . پس شما می توانید با توجه به نوع فعالیت خود قالب مخصوص به آن را طراحی کنید. 

یکی دیگر از مزایای وردپرس دسترسی آسان به پلاگین های آن می باشد. شما می توانید طراحی سایت حرفه ای خود را با استفاده از وردپرس انجام دهید .علاوه بر آن می توانید با رعایت اصول و قوانین سایت وردپرسی خود را سئو کنید. 

یکی از مسائلی که صاحبان مشاغل برای طراحی سایت های خود در نظر می گیرند قیمت این سایت ها می باشد . بهتر است بدانید که قیمت طراحی سایت با وردپرس به نسبت سایت های اختصاصی بسیار پایین می باشد . زیرا قالب سایت آماده است و نیازی به برنامه نوبسی ندارد. در نتیجه وقت کنتری برای آن صرف می شود . 


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش


مطالب گذشته

» چرا به طراحی سایت نیاز داریم؟ »» شنبه 22 آبان 1400
» بهترین اسکریپت صرافی ارز دیجیتال »» یکشنبه 25 مهر 1400
» 5 مزیت طراحی وب سایت برای کسب و کار ها »» سه شنبه 23 شهریور 1400
» 10 مزیت طراحی سایت با وردپرس »» دوشنبه 15 شهریور 1400
» مزایای طراحی سایت وکلا »» سه شنبه 18 خرداد 1400
» افزونه های پرکاربرد در طراحی سایت وردپرسی »» سه شنبه 11 خرداد 1400
» نکات مهم در طراحی سایت »» یکشنبه 09 خرداد 1400
» کارهایی که قبل از انجام طراحی سایت باید انجام داد چیست؟ »» یکشنبه 02 خرداد 1400
» تفاوت سیستم های مدیریت آماده و اختصاصی »» سه شنبه 21 اردیبهشت 1400
» مزایای طراحی سایت با وردپرس »» سه شنبه 07 اردیبهشت 1400