چرا به طراحی سایت نیاز داریم؟

چرا به طراحی سایت نیاز داریم؟

طراحی سایت این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید کسب و کار خود را در فضای آنلاین قرار دهیید. داشتن یک سایت مانند داشتن یک فروشگاه فیزیکی دارای محدودیت های زمانی و مکانی نیست و می تواند در سراسر دنیا در دسترس باشد. در این مقاله با ما باشید تا شما را با مزایای طراحی وب سایت آشنا کنیم. اما قبل از اون باید بدونیم که وب سایت چیست؟

وب سایت چیست؟

یک سایت برای کسب و کار، چندین صفحه مرتبط با هم است که می تواند اطلاعاتی را در اختیار مخاطبان سایت قرار دهد. یک وب سایت می تواند میان مخاطبان و صاحبان مشاغل یک نوع ارتباط غیر مستقیم به وجود آورد. علاوه بر این می تواند امکان دسترسی به اطلاعات به روز را در اختیارتان قرار دهد. داشتن وب سایت می تواند یک راه برای تبلیغات موثر برای وب سایتتان باشد همانند ارائه و پخش کاتالوگ که باعث معرفی کسب و کارتان می شود. اما مزایای آن بیش تر از کاتالوگ است. زیرا وب سایت علاوه بر داشتن تصاویر و متن می تواند شامل فایل و یا محتوای ویدئویی باشد. برای مثال طراحی وب سایت شرکتی می تواند یک راه خوب برای معرفی و تبلیغات یک شرکت باشد. در نتیجه اطلاع رسانی با محتوای جذاب یکی از مزیت های طراحی سایت است. علاوه بر این هزینه چاپ و انتشار کاتالوگ خیلی بیش تر از هزینه طراحی سایت می باشد

فواید داشتن وب سایت :

  •  در دسترس بودن

وب سایت شما در هر ساعت از شبانه روز در حال فعالیت است و همیشه اطلاعات و محصولات و یا خدمات شرکت ها رو در اختیار کاربران قرار می دهد. حتی در روز های تعطیل کاربران می توانند از خدمات سایت ها استفاده کنند.

  •  کاهش هزینه ها

شما علاوه بر تلفن ، فکس و آدرس پستی یک راه ارتباطی دیگر نیز با مشتریان خود دارید. نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. در نتیجه قیمت طراحی سایت به نسبت هزینه های دیگری گه وجود دارد بسیار به صرفه است.

  • جلوگیری از اتلاف زمان

وب سایت شما می تواند به سوالات متداول مشتریانتان پاسخ گوید و آنها را به خوبی راهنمایی کند و در اتلاف زمانی که صرف پاسخگویی به مشتریان میکنید جلوگیری کند.

  • کسب درآمد فقط از طریق داشتن وب سایت

در آمد خود را افزایش دهید امروزه شرکتها و افراد بسیاری هستند که فقط از طریق وب سایت فعالیت می کنند و عمده درآمد آنها از طریق وب سایت و مشتریان آنلاین است.

  •  تبلیغات موثر

طراحی سایت در هزینه های تبلیعات شما صرفه جویی می کند. چرا که در روش های دیگر بازار یابی و تبلیغات هر بار که محصولات شما آپدیت می شوند باید به صورت مجدد برای چاپ کاتالوگ هزینه کنید. در حالی که در وب سایت به روز رسانی محصولات به راحتی و با کمتررین هزینه انجام می شود و در عین حال خدمات و محصولات را در سطح وسیع تری ارائه می دهید. با توجه به این که یک سوم مردم دنیا از اینترنت استفاده می کنند، تبلغات در اینترنت به نفغ شما خواهد بود. علاوه بر این لازم است بدانید که هرگز قادر به ارائه کالا و خدمات خود به مردم نخواهید بود مگر اینکه حضور خود را پیاپی یادآوری نمایید.

  •  ارائه محصولات

ارائه محصولات به راحتی و با استفاده از طراحی سایت انجام می شود. در صورتی که دستیابی به مشتریان با استفاده از تلفن، ارسال نامه، یا فاکس زمان بر و پر هزینه است.

  •  ارتباط آسان با مشتری ها

با طراحی سایت به راحتی می توانید با مشریان خود در تماس باشید. ارتباط بر قرار کردن با استفاده از طراحی سایت خیلی راحت تر از روش های دیگر می باشد.

 


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بهترین اسکریپت صرافی ارز دیجیتال

این روزها که بازار ارز های دیجیتال داغ است، بسیاری از افراد به دنبال راهی هستند تا بتوانند از این فرصت استفاده کرده و از این راه کسب درآمد کنند. یکی از راه هایی که می توان با استفاده از ارزهای دیجیتال درآمد به دست آورد، خرید و فروش ارزهای دیجیتال و سرمایه گذاری روی ارز های دیجیتال معروفی چون بیت کوین و یا انریوم است. علاوه براین ارز های دیجیتال فرصت خوبی را برای صاحبان صرافی ها به وجود آمده تا با راه اندازی صرافی ارز دیجیتال و یا خرید اسکریپت های صرافی ارز دیجیتال بتوانند بستری را برای کاربران به وجود آورند تا به خرید و فروش ارز های دیجیتال بپردارند. به همین خاطر ما در این مقاله می خواهیم ویزگی های اسکریپت صرافی ارز دیجیتال را بررسی کنیم. بهتون پیشنهاد می کنیم این مقاله را از دست ندید.

ویژگی های اسکریپت صرافی ارز دیجیتال

کیف پول ارز دیجیتال

یکی از مهم ترین بخش های هر صرافی ارز دیجیتال ، کیف پول ارز دیجیتال می باشد. شما می توانید حساب کیف پول خود را با تومان و یا ریال شارژ کرده و با استفاده از موجودی کیف پول خود، به خرید و فروش ارز های دیجیتال بپردازید. بهتر ایت بدانید که ممکن است برخی از صرافی ها کیف پول نداشته باشند. این صرافی ها ، صرافی مستقیم نام دارند. در نتیجه شما نیاز دارید تا برای خرید و فروش ارز های دیجیتال در این صرافی ها ، کیف پول ارز دیجیتال را از سایت هایی که ارائه می دهند تهیه کنید. کیف پول در سایت های معروف ایرانی چون نوبیتکس و والکی وجود دارد. به همین خاطر است که طراحی سایت شبیه نوبیتکس افراد بسیاری را به خود جذب کرده است.

خرید و فروش ارز دیجیتال

در اسکریپت خرید و فروش ارز دیجیتال ارز های دیجیتال بسیاری همچون بیت کوین، اتریوم ، لایت کوین و ... وجود دارند. معمولا در اسکریپت های صرافی طراحی شده تعداد و نوع مشخصی از ارز های دیجیتال وجود دارد. با این حال در برخی از اسکریپت ها می توان ارز های دیجیتال را تغییر داد و به صورت سفارشی ارز های پیشنهادی را به طراح سایت خود اعلام کرد تا برای شما پیاده سازی کند.

احراز هویت

احراز هویت نیز یکی دیگر از بخش های مهم سایت ها و اسکریپت های صرافی ارز دیجیتال محسوب می شود. احراز هوییت در سایت های صرافی به معنای وارد کردن تمام اطلاعات هویتی شما می باشد که برای افزایش امنیت در سایت های صرافی انجام می شود. احراز هویت به روش های مختلفی انجام می شود. اما بهترین روش، کامل کردن احراز هویت با ارسال کد اعتبار سنجی به موبایل و تکمیل اطلاعات کاربری می باشد.

امکان ورود دو مرحله ای

بکی از کارهایی که می توان برای افزایش امنیت اسکریپت های صرافی انجام داد، ورود دو مرحله ای می باشد. وردود دو مرحله ای نیز روش های بسیاری دارد که از طریق پیامک، ایمیل و یا google authentication  امکان پذیر است. در ورود دو مرحله از طریق اپلیکیشن کد شش رقمی به کاربر نشان داده می شود و کاربر برای ورود از این کد استفاده می کند. بهترین و ایمن ترین روش برای ورود دو مرحله ای هم از طریق گوگل انجام میشود اما بهتره که از روش گوگل در کنار پیامک استفاده کنید.

نکته پایانی

در این مقاله سعی کردم تا حد امکان در مورد ویژگی های اسکریپت صرافی ارز دیجیتال مطالبی را برای شما بیاوریم. همان طور که گفتیم، برای انتخاب و خرید بهترین اسکریپت خرید و فروش ارز دیجیتال ، باید دقت کنید تا تمام این امکانات را داشته باشد. علاوه بر این امکانات، اسکریپت های صرافی ارز دیجیتال ویژگی ها و امکانات دیگری هم دارند که باید به آن ها هم توجه داشته باشید.


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

5 مزیت طراحی وب سایت برای کسب و کار ها

طراحی سایت با کیفیت بالا یکی از اقدامات مهمی است که می توانید برای کسب و کار خود انجام دهید. زمانی که سایت خود را به یک شرکت طراحی سایت سفارش می دهید، می توانید از مزایایی که طراحی سایت با خود به همراه دارد استفاده کنید. با توجه به این موضوع در این مقاله سعی کردیم تا روند طراحی سایت وردپرسی و اختصاصی توسط متخصصان را برای افزایش نام برند شما و رشد تجارت شما مطرح کنیم:

  1.  طراحی سایت به رشد هویت نام تجاری شما کمک کرده و آن را ثابت و استوار نگه می دارد

طراحی وبسایت حرفه ای با کیفیت ، کمک می کند تا برند کسب و کار شما در بین افراد شناخته شود. حتی کوچکترین تغییرات نیز می تواند تاثیر مثبتی در نحوه درک وب سایت شما ایجاد کند و باعث شود برند شما منسجم باقی بماند وقتی که به طراحی وبسایت حرفه ای می پردازید باعث می شوید تا برند و شکل تجاری کسب و کارتان در ذهن افراد باقی بماند. در واقع یک زبان تصویری برای تجارت شما شکل می گیرد که این زبان شامل لوگو ، تصاویر سایت و شبکه های اجتماعی می باشد. همه این ها باید با یک دیگر سازگار باشد تا در ذهن مخاطب تصوبر خوبی از برند شما باقی بماند که احتمالا مشتریان فعلی شما این را به یاد دارند.

  1. بازدید کنندگان را برای مدت بیشتری در صفحه خود نگه دارید.

در عصر اطلاعات و ارتباطات و با وجود وب سایت های فراوانی که در زمینه کاری شما فعالیت می کنند ، نگه داشتن افراد در وب سایت خود برای بیش از 30 ثانیه می تواند یک چالش بزرگ باشد. اما با طراحی کاملاً جذاب و جذاب وب ، بازدیدکنندگان شما بیشتر به مرور وب سایت شما می پردازند.

  1. مشتریان بیش تری به شما جذب می شوند.

هرچه بازدید کننده در وب سایت شما بیشتر بماند ، اطلاعات بیشتری در مورد شرکت و برند تجاری شما کسب می کند و این ماندگاری باعث می شود تا نرخ ماندگاری سایت شما افزایش یابد . با طراحی وبسایت ، از تصاویر استفاده شده تا کلمات انتخاب شده مشخص می شود که تعداد بیشتری از افراد تصمیم به خرید از سایت شما دارند.

  1. کاربران جزئیات سایت شما اهمیت می دهند.

عواملی مانند انتخاب فونت ، رنگ متن و کنتراست جزئیات کمی هستند که تفاوت زیادی در کیفیت کلی وب سایت شما ایجاد می کنند و این عوامل می تواند به شما در جذب مشتری بیش تر کمک کند. اگرچه برخی از افراد ممکن است این نوع تفاوت های ظریف را به عنوان بی ربط و جزئی رد کنند ، اما در واقع بسیار مهم هستند و به شدت بر خوانایی ، عملکرد و قابلیت استفاده وب سایت شما تأثیر می گذارند.

  1. پایین آوردن هزینه تبلیغات با طراحی سایت

سرمایه گذاری در یک طراحی وب سایت با کیفیت می تواند درصد بسیار زیادی از هزینه های تبلیغات شما را کاهش دهد. گرچه شما فکر می کنید که هزینه طراحی سایت فروشگاهی بالاست اما این موضوع کاملا به نفع شما خواهد بود زیرا اکر شما هزینه هایی که ناکنون برای تبلیغات سایتتان انجام داده اید را روی هم بگذارید به احتمال خیلی زیاد هزینه آن بسیار زیاد تر از هزینه طراحی سایت شده است . پس در بلند مدت متوجه این قضیه خواهید شد که این کار کاملا یه نفعتان است.

در پایان

همانطور که مشاهده می کنید سرمایه گذاری در یک آژانس طراحی وب با کیفیت بسیار خوب است طراحی سایت هزینه های شما را کاهش داده و در عوض درآمدتان را چندین برابر می کند. پس به شما پیشنهاد می کنیم که سایت خود را متناسب با زمینه کاریتان سفارش دهید تا در کوناه ترین زمان شاهد تاثیرات مثبتی که روی کسب و کارتان دارد شوید .


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

10 مزیت طراحی سایت با وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز و آماده است که با استفاده از آن می توان سایت های جذاب و کاربردی برای انواع کسب و کار ها طراحی کرد. در این مقاله می خواهیم شما را با 10 مزیت طراحی سایت با وردپرس آشنا کنیم.
۱.استفاده آسان و راحت
وردپرس به شما کمک میکند تا بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و کد گزاری بتوانید وب سایت خود را طراحی کنید و مانند استفاده از ماکروسافت ورد نوشته های خود را ویرایش کنید.این ویژگی به این برنامه کمک کرده تا افراد زیادی مایل باشند تا طراحی سایت وردپرس انجام دهند همچنین مورد علاقه بسیاری از طراحان وب نیز قرار گرفته و استفاده از کدهای سخت و پیچیده مانند html،cssو php  را از بین برده است. شما میتوانید برای طراحی وب سایت حرفه ای وردپرس قالب های آماده ای که در این زمینه وجود دارند را انتخاب کنید. 
۲.بروزرسانی مداوم و پایداری
وردپرس برای هماهنگی و به روز شدن وب سایتها با توجه به نیاز کاربران و به روز شدن تکنولوژی ها همواره در حال بروزرسانی است این یکی از مهترین قابلیت های وردپرس است و اینکه شما برای آپدیت و به روز رسانی آن نیازی نیست هزینه ای پرداخت کنید،وردپرس با توجه به نیاز طراحان و کاربران بروز رسانی را انجام میدهد.
۳.وجود تم های جذاب
یکی از ویژگی های بسیار خوب وردپرس وجود تم های بسیار زیادی است که برای آن موجود است،قالب هایی که بسیاری از آنها رایگان هستند و قابلیت سفارشی سازی را نیز دارند.
۴.وجود پلاگین های رایگان
پلاگین ها یا افزونه ها ماژول هایی هستند که بروی سایت شما نصب میشوند،و شما با استفاده از آنها میتوانید قابلیت های مختلفی را به وب سایت خود اضافه کنید،که در وردپرس بسیاری از پلاگین های کاربردی رایگان هستند و شما به راحتی میتوانید آنها را نصب کنید. 
۵.مناسبترین قیمت برای طراحی سایت
اگر قصد طراحی سایت دارید و قیمت طراحی سایت برای شما مهم هست،به شما پیشنهاد میکنیم حتما با شرکت هایی کار طراحی سایت خود را انجام دهید که با وردپرس کار می کنند . وردپرس علاوه بر قیمت طراحی سایت وردپرسی مناسب،هزینه نگه داری و بروز رسانی مناسبتری به نسبت سایر cms  ها دارد.
۶.بهینه سازی و ساختار سئو
با استفاده از وردپرس شما به راحتی میتوانید ساختار نوشته ها و سایت خود را از نظر تگ گذاری ها(h1,h2,h3,…) و با استفاده از افزونه های مربوط بهینه سازی کنید.
۷.سرعت بالای وردپرس
ساختار وردپرس به گونه ای طراحی شده که بر روی سرعت بارگزاری آن بسیار تاثیر گذار بوده،ساختاری بسیار تمیز واضح که کاربران را به خاطر سرعت بالابه سوی خود میکشاند
۸.بهترین محیط برای مدیریت محتواها
مدیریت محتوا در وردپرس بسیار آسان است،محیطی کاملا شبیه به word که این محیط کار را برای شما ساده تر میکند،و شما به آسانی میتوانید محتوا های خود را مدیریت کنید.
۹.همه گیر بودن وردپرس
وردپرس با وجود جامعیت ولی به دلیل استفاده آسان و نداشتن نیاز به تخصص حرفه ای در زمینه انواع نرم افزارهای اختصاصی و ابزاهای آنها مورد استقبال تمام کسانی است که تمایل دارند برای خود وب سایت طراحی کنند.
۱۰.قابلیت اشتراک گزاری
اشتراک گزاری مطالب در وردپرس بسیار ساده است به دلیل اینکه خود وردپرس این ویجت ها را طراحی کرده و شما میتوانید مطالب خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

مزایای طراحی سایت وکلا

هنگامی که دفتر حقوقی خود را راه اندازی کردید ، مرحله بعدی جلب توجه مشتریانی است که به کمک شما نیاز دارند. امروزه فناوری در بازاریابی اینترنتی ، تقسیم بندی مخاطبان و هدف گذاری به طرز باورنکردنی پیشرفت کرده است. همه این پیشرفت ها برای شرکت ها بسیار سودمند است ، زیرا به آنها امکان می دهد مشتری خاصی را پیدا کنند که به این خدمات یا محصولات خاص احتیاج دارد. بهترین راه برای جذب مشتریان بیش تر و برند سازی ساخت یک وب سایت حرفه ای حقوقی می باشد. یک وب سایت وکالت با کیفیت بالا برای جذب بازدید کننده به هزینه زیادی ندارد ، اما نیازمند طراحی و محتوای عالی است تا کاربران به خود جلب کند. شما می توانید به یکی از برترین آژانس های طراحی وب سایت که در زمینه طراحی وب سایت شرکت های حقوقی با کیفیت بالا تخصص دارد مراجعه کنید تا بتوانید سایت حقوقی خود را سفارش دهید. علاوه بر این می توانید برای محاسبه آنلاین هزینه طراحی سایت به سایت آن ها مراجعه کرده و هزینه تقریبی سایت خود را تقریبی بزنید. 

1. به مشتریان جدید دسترسی پیدا کنید

یافتن مشتری جدید هدف هر شغلی است و موسسه حقوقی شما نباید تفاوتی داشته باشد. یک وب سایت با کیفیت بالا فقط وب سایتی نیست که دارای محتوا و سبک طراحی باشد. بهینه سازی برای موتورهای جستجو یمی از کارهایی است که باید برای جذب مشتری و دیده شدن سایت از طریق مشتری باید انجام داد . همچنین یکی از استراتژیهای عالی SEO (بهینه سازی موتور جستجو) است. SEO به وب سایت ها کمک می کند تا در SERP Google (صفحه نتایج موتور جستجو) رتبه های بالاتری کسب کنند. هدف سئو این است که وقتی کاربر کلمات کلیدی خاصی را جستجو می کند که وب سایت برای آنها بهینه شده است ، در اولین صفحه نتایج جستجو نشان داده شود.  وب سایتی که از SEO عالی استفاده می کند دامنه خود را گسترش می دهد و قادر به جذب تعداد قابل توجهی از وب سایت است. بازدیدکنندگانی که پتانسیل بالایی برای تبدیل شدن به مشتری جدید دارند.

2. ایجاد آگاهی از برند

هدف شرکت حقوقی شما چیست؟ آیا شما یک وکیل خانوادگی هستید که در موارد طلاق تخصص دارد؟ آیا عمدتا به افرادی که هنگام کار دچار آسیب دیدگی شده اند کمک می کنید؟ بیانیه مأموریت شما هرچه باشد ، شما می خواهید مردم در مورد آن بدانند تا بتوانید خدمات خود را به افرادی که بیشترین نیاز را دارند ارائه دهید. به همین دلیل شرکت های حقوقی برای آگاهی از برند خود از یک وب سایت بسیار کارآمد و جذاب استفاده می کنند. با بررسی وب سایت آنها می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید.طراحی وب سایت شرکتی حقوقی با  با کیفیت بالا می تواند به شما کمک کند تا پیام شما را به سرعت و به طیف گسترده ای از مردم منتقل کنید. مرتبط بودن و جلب نظر بسیاری از افراد می تواند در ایجاد اعتبار شما و افزایش آگاهی عمومی از شرکت حقوقی شما کمک کند. همانطور که مردم شروع به دانستن شما می کنند . این همان چیزی است که به عنوان ایجاد آگاهی از برند شناخته می شود و اگر می خواهید مردم از زمینه های حرفه وکالت که در آن تخصص دارید اطلاعاتی کسب کنند بسیار ضروری است. هنگامی که مردم آگاهی بیشتری نسبت به اینکه شما چه هستید و چه کاری انجام می دهید ، شروع به جذب مشتریانی می کنید که به خدمات ارائه شده شما نیاز دارند.

3. شما همیشه در دسترس هستید

شما می توانید بخوابید ، اما وب سایت شما هرگز این کار را نمی کند ، این بسیار خوب است زیرا فارغ از حوزه فعالیت شما ، مشتریان شما می خواهند در تمام ساعات روز با شما تماس بگیرند.هیچ گاه راهی برای دسترسی 24 ساعته شما وجود ندارد ، اما خوشبختانه وب سایت شما همیشه در دسترس مشتریان شما خواهد بود. روش های مختلفی وجود دارد که سایت شما می تواند به شما کمک کند حتی در صورت عدم توانایی با مشتری خود در ارتباط باشید.قابلیت چت زنده به بازدیدکنندگان علاقه مند این امکان را می دهد تا درباره شرکت و خدمات شما بیشتر بدانند. ارسال فرم می تواند مشتریان جدید را قادر به ارائه اطلاعات خود مانند ذخیره ویدیو و تعیین وقت قبلی کند. مشتریان فعلی می توانند از طریق پست الکترونیکی با شما تماس بگیرند ، آدرس آن به طور برجسته در سایت شما نمایش داده می شود. وب سایت شما تضمین می کند که هیچ ساعتی بیش از حد منطقی نیست که مشتریان بتوانند با شما تماس بگیرند.

4. از جمعیت متمایز شوید

حرفه وکالت یکی از رقابتی ترین رشته های موجود است. این بدان معناست که شرکت های حقوقی دیگری نیز هستند که از همان پایگاه مشتری شما برای مشتریان می جنگند. اگر می خواهید تأثیر بیشتری در این پایگاه مشتری نسبت به رقبای خود داشته باشید ، باید از جمع متمایز شوید. طراحی سایت حقوقی با کیفیت بالا به تاسیس دفتر حقوقی شما منحصر به فرد و متفاوت از بقیه چالش های شما کمک خواهد کرد. هنگامی که افراد از سایت شما بازدید می کنند ، بلافاصله متوجه می شوند که اگر خدمات طراحی خوب بسته بندی داشته باشید مانند بقیه نیستید. این احتمال را افزایش می دهد که آنها تصمیم بگیرند خدمات دفتر حقوقی را که از بقیه متمایز است حفظ کنند.

5- تعامل بازدیدکنندگان را افزایش دهید

هرچه بازدید کننده ای در وب سایت شما بیشتر بماند ، احتمال مشتری شدن وی بیشتر است. یک وب سایت با کیفیت بالا دارای محتوایی است که برای درگیر کردن بازدید کنندگان برای مدت طولانی ضروری است. علاوه بر این ، دسترسی به محتوای شما از طریق طراحی وب عالی بسیار آسان خواهد بود . جذاب کردن محتوایی که به راحتی در وب سایتی بارگیری می شود و پیمایش آن ساده است ، راهی مطمئن برای غرق نگه داشتن بازدیدکنندگان است. و یک بازدید کننده غرق در مشتری احتمالاً مشتری بالقوه ای خواهد شد.


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

افزونه های پرکاربرد در طراحی سایت وردپرسی

اگر با سایت های وردپرسی کار می کنید و مدیریت یک سایت وردپرس را بر عهده گرفته اید ، حتما این سوال را از خود پرسیده اید که : " چه افرونه وردپرسی برای سایت خود نصب کنم ؟" . در  وردپرس افزونه های بسیاری وجود دارد که انتخاب از بین آنها کار سخت و دشواری است. داشتن مجموعه ای از ابزارهای مناسب باعث می شود کسب و کار شما به سطح بالاتری رسیده، تعداد بازدیدکنندگان تان بیشتر شده و درآمد بیشتری داشته باشید. برای طراحی سایت حرفه ای  به شما پیشنهاد می کنیم تا این مقاله را تا آخر دنبال کنید. چون می خواهیم 5 افزونه کاربردی وردپرس را که برای هر سایت وردپرسی نیاز است را به شما معرفی کنیم که در می تواند در برآورد هزینه طراحی سایت وردپرس تاثیر بگذارد. 

1. افرونه yoast seo (یوآست سئو ) 

با اطمینان می توان گفت که افرونه یوآست سئو یکی از مهم ترین افزونه های وردپرس برای هر کسب و کاری به شمار می آید. زیرا این افزونه کمک می کند تا وب سایت شما تا حد زیادی برای موتورهای جستجو بهینه شود. سئو به شما کمک می کند که بتوانید بازدیدکنندگان بیشتری را از موتورهای جستجو به سایت وردپرسی خود جذب کنید. اگرچه وردپرس خود سئو دوستانه است اما با استفاده از افزونه های سئو می توانید کارهای بهتری برای افزایش ترافیک وب سایت تان انجام دهید.

2. افزونه WOOCOMMERCE

ایجاد فروشگاه اینترنتی برای بیش تر کسب و کار نقش مهمی در آنلاین سازی کسب و کار آن ها دارد. با وردپرس می توانید از افزونه هایی که این قابلیت را دارند استفاده کنید. پس اگر می خواهید برای طراحی سایت فروشگاهی وردپرسی اقدام کنید و بعد از آن محصولات خود را در سایت فروشگاهی قرار دهید و از این طریق به خرید و فروش بپردازید ، افزونه woocommerce  به شما کمک می کند. این افزونه قابلیت های بسیاری از قبیل اضافه کردن محصولات ، انتخاب نوع پرداخت ، درگاه پرداخت ، حمل و نقل و … را در اختیار شما قرار می دهد.

3. افزونه WP ROCKET

یکی از فاکتور های مهم برای سئو سایت ها  ، سرعت می باشد . برای این که سرعت سایت وردپرسی شما کاهش پیدا نکند ،باید اطلاعات اضافی که در پایگاه داده وردپرس شما قرار دارد را حذف کنید . افزونه WP ROCKET یک افزونه پر کاربرد در این زمینه می باشد. این افرونه بدون این که چیزی را نشان دهد ، اطلاعات اضافی را حرف می کند. 

4. افزونه ELEMENTOR

افزونه المنتور یک صفحه ساز پیشرفته برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس است که کار ساخت سایت وردپرس را برای شما آسان کی کند . با المنتور می توانید صفحات سایت خود را طبق سلیقه خود دیزاین کنید . یکی دیگر از افزونه های وردپرس ویژوال کامپوزر است که مانند المنتور می تواند به صفحه سازی سایت شما کمک کند. 

5. افرونه UpdraftPlus

افزونه UpdraftPlus یکی از افزونه های محبوب پشتیبان گیری در وردپرس و از ضروری ترین افزونه های وردپرس برای کسب و کار های آنلاین است. این افزونه به شما این امکان را می دهد که پشتیبان گیری را به صورت خودکار انجام داده و با امنیت کامل پشتیبان ها را در محل دیگری مانند Google Drive، Dropbox، S3، Rackspace، FTP، email و بسیاری دیگر، ذخیره کنید. 


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

نکات مهم در طراحی سایت

اگر صاحب کسب و کار هستید ، وب سایت شما کاملاً یکی از مهمترین ابزاری است که برای جذب مشتریان بیش تردر  دست دارید. برای مثال شما دارای رستوران و یا کافی شاپ بزرگ هستید ، اما مشتریان شما به نسبت رستوران های دیگر کمتر است . طراحی سایت رستوران به شما کمک می کند تا برندتان شناخته شود و افراد بسیاری به سایت و رستوران شما دسترسی پیدا کنند. یک بنابراین چه چیزی یک وب سایت خوب را از یک وب سایت بد یا یک وب سایت خوب را از یک وب سایت عالی جدا می کند؟ در اینجا 10 ویژگی مورد نیاز یک وب سایت فوق العاده آورده شده است که می توانید با رعایت این نکات به اهداف خود نزدیک شوید:

1 پیمایش 

پیمایش در بخش های مختلف سایت باید راحت باشد و موارد منو در هر صفحه ای به راحتی قابل دسترس باشد. بیننده همیشه باید دقیقاً بفهمد در وب سایت کجاست و به راحتی به مکانی که دوست دارد باشد دسترسی داشته باشد. نقشه سایت ایده بسیار خوبی است زیرا به شما کمک می کند تا بدانید پیمایش در سایت به چه صورت باشد. این ایده به نظر ابتدایی است اما به کمک آن می توان اکثر وب سایت ها را بهبود بخشید. 

2 طراحی بصری

بیش تر مردم افرادی بصری هستند و استفاده از گرافیک و طراحی بصری عالی روش خوبی برای جذابیت بیشتر وب سایت شماست. وب سایت شما تقریباً در 1/10 ثانیه می تواند تاثیر خود را در نظر بیننده بگذارد و به آن ها این اطمینان را بدهد که سایت شما قابل اعتماد است . با این حال ، مهم است که بیش از حد با زیاده روی نکنید. مقدمه های پیمایشی متن و انیمیشن های سایت باید در طراحی وب شما صرفاً استفاده شود و فقط برای تأکید بر یک نکته برای حداکثر اثر استفاده می شود.


3. محتوا

محتوا هسته اصلی سایت شماست. محتوای شما نه تنها نقش مهمی در جایگذاری موتور جستجوگر شما دارد ، بلکه دلیلی است که بیشتر بازدید کنندگان در وهله اول از وب سایت شما می خواهند. متن وب سایت شما باید آموزنده ، خوانا و مختصر باشد. محتوای وب و کپی خوب آن بیش از هر چیز دیگری به شما کمک می کند تا طراحی وب سایت شما را جذاب ، موثر و محبوب کند.

4. وب دوستانه

برای موتورهای جستحو اهمیتی تدارد که سایت شما چقدر آموزنده ، ساده و زیباست . اگر اصول سئو سایت در وب سایت شما رعایت نشده باشد ، سایت شما هیچ ارزشی برای موتورهای جستجو ندارد . طراحی سایت حرفه ای زمانی ارزش پیدا می کند که همراه با اصول سئو باشد. 

5. تعامل

یک طراحی وب سایت تاثیرگذار بازدیدکنندگان شما را بلافاصله درگیر می کند و همچنان توجه آنها را از طریق هر صفحه حفظ می کند و همچنین آنها را تحت تأثیر قرار می دهد تا با شما تماس بگیرند. این مسئله " نرخ تبدیل" نامیده می شود و احتمالاً هدف نهایی وب سایت شماست. باز هم ، یک مرز بین "تعامل" و "نوآوری" وجود دارد ، بنابراین سطح تعامل هرگز نباید بیش از سود باشد.

6. قیمت طراحی سایت

احتمالا شما هم برای این که بتوایتد یک وب سایت برای کسب و کار خود راه اندازی کنید ، به طور 100 درصد مطمئن نیستید و از هزینه ای که قرار است برای سایت خود داشته باشید نگرانید اما این نکته را در نظر بگیرید که هر چقدر تعرفه طراحی سایت شما زیاد باشد ، در عوض می تواند شما به اهدافتان نزدیک تر کند و تاثیر بسیاری در درآمد شما داشته باشد. البته شما می توانید با رعایت یک سری اصول هزیته های سایت خود را مدیریت کنید. 


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

کارهایی که قبل از انجام طراحی سایت باید انجام داد چیست؟

طراحی سایت یکی از چالش های بزرگ برای افرادی است که می خواهند برای راه اندازی سایت خود اقدام کنند . حال فرقی نمی کند که افراد سایتی برای معرفی محصولات می خواهند یا سایتی برای برای معرفی شرکت و یا حتی یک سایت شخصی . یکی از عواملی که باعث می شود سایت های در اواسط راه با شکست مواجه شوند ، آشنا نبودن با کارهایی است که قبل از انجام طراحی سایت باید انجام دهیم . شما به عنوان متقاضی سایت باید کارهایی را قبل از تماس با شرکت طراحی سایت انجام دهید و سپس برای سفارش طراحی سایت خود اقدام کنید. در این مقاله ما کارهایی را برای پیش از طراحی سایت باید انجام دهید را به شما معرفی می کنیم . 

1. نوع سایت و یا نوع کسب و کار خود را معرفی کنید. 

در مرحله اول باید زمینه فعالیت و یا نوع سایت خود را مشخص کنید. این مهم ترین گام برای شروع راه اندازی سایت می باشد. این موضوع روی قیمت نهایی طراحی سایت نیز بسیار مهم است زیرا قیمت طراحی سایت با توجه به قابلیت های اختصاصی مناسب با کسب و کار ها تعیین می شود. معمولا سایت ها بر اساس نوع کسب و کار به سایت های زیر تقسیم می شوند : 

طراحی سایت شرکتی 

طراحی وب سایت شرکتی یکی از انواع طراحی سایت است که بیش ترین تعداد متقاضیان را در سفارش طراحی سایت دارد . سایت های شرکتی در واقع سایت هایی هستند که به معرفی محصولات و یا خدمات شرکت می پردازند . اگر هدف شما از طراحی سایت معرفی خدمات و یا محصولات باشد این نوع از وب سایت گزینه مناسبی می باشد. سایت های زید با این هدف را می توان در دسته طراحی سایت شرکتی به حساب آورد. 

  • طراحی سایت پزشکی
  • طراحی سایت سازمانی
  • طراحی سایت صنعتی
  • و ... 

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی برای خرید کالا و یا خدمات انجام می شود . سایت های فروشگاهی می توانند دارای درگاه پرداخت آنلاین باشند و یا محصولات را به صورت آفلاین به فروش برسانند. تفاوت سایت های فروشگاهی با سایر سایت ها در این است که سایت های فروشگاهی امکانات و قابلیت های پیچیده تری به نسبت سایت های دیگر دارند که این موضوع را می توانید با مشاهده نمونه سایت فروشگاهی متوجه شوید. سایت های فروشگاهی علاوه بر امکانات سایت های شرکتی دارای فیلترینگ و یا جستجوی محصولات هستند.

2. در مورد مشتریان هدف خود تحقیق کنید . 

در مرحله بعد باید در مورد مشتریان هدف خود تحقیق کرده و به جمع آوری اطلاعات کنید. به عبارت دیگر می خواهی چه کسانی با سایت شما آشنا شوند و یا محصولات شما برای چه رده سنی مناسب است . 

3. امکانات سایت خود را بررسی کنید . 

بررسی چه امکاناتی برای سایت شما مورد نیاز است. گاهی اوقات ممکن است یک ویژگی در سایت قیمت سفارش طراحی سایت شما را دو تا سه برابر کند. در حالی که اصلا به آن ویژگی نیازی ندارید . پس در این مورد دقت لازم را داشته باشید. 

4. بودجه خود را مشخص کنید. 

تعیین بودجه به شما کمک می کند تا با با توجه به آن سایت و امکانات مورد نطر خود را انتخاب کنید . اگر بودجه کمی برای طراحی سایت دارید ولی یک سایت کامل برای کسب و کار خود می خواهید ، وردپرس بهترین گرینه است . اما اگر بودجه کافی دارید و سایتی با ویژگی های خاص و منحصر ه فررد می خواهید می توانید از سایت های اختصاصی کمک بگیرید. 

5. مناسب ترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنید. 

بعد از این که نوع وب سایت خود و امکانات مورد نیاز و بودجه خود را بررسی کردید ، نوبت به انتخاب شرکت طراحی سایت می رسد . معمولا بیش ترین سردرگمی در این مورد اتفاق می افتد . برای این که بتوانید مناسب ترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنید با بررسی نمونه کار های شرکت شروع کنید . بعد از آن می توانید جلسات حضوری با شرکت مورد نظر برگزار کرده و در مورد نیاز های سایت خود گفت و گو کنید تا به نتیجه برسید . 


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تفاوت سیستم های مدیریت آماده و اختصاصی

سیستم مدیریت محتوا یک سیستم نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید محتوای خود اضافه ، ویرایش و یا حذف کنید ، محتواهای تصویری اضافه کنید ، فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید و به راحتی محصولات خود را اضافه و یا ویرایش کنید. سیستم های مدیریت محتوا به دو صورت اختصاصی و یا با قالب های آماده طراحی می شوند. 

تفاوت سیستم های مدیریت محتوای آماده و اختصاصی

اگر شما هم به دنبال این هستید که بدانید سیستم مدیریت محتوای اختصاصی بهتر است یا آماده باید گوییم که تفاوت های بسیاری بین این دو وجود دارد . ما در این مقاله به صورت خلاصه تفاوت های آن هارا بیان می کنیم. اما پیش از آن باید بگوییم چرا از سیستم مدیریت محتوا یا به اصطلاح content management system استفاده می کنیم . سیسم های مدیرت محتوا کار های ما مثل طراحی ، تولید محتوا و ... را راحت تر می کند . 

سیستم مدیریت محتوای آماده چیست؟

در سیستم های مدیریت محتوای آماده یک سری قالب ها و کد های از پیش طراحی شده به صورت متن باز یا open source وجود دارد که و افراد می توانند متناسب با نیاز خود از آن ها استفاده کنند. پس در نتیجه شما نیازی به دانش کدنویسی ندارید تا بتوانید به طراحی سایت بپردازید . سیستم های مدیریت محتوای آماده زیادی وجود دارد که در بین آن ها طراحی سایت با وردپرس طرافداران بیشتری دارد. به طوری که 70 درصد سایت های طراحی شده با CMS های آماده وردپرسی هستند. استفاده از سیستم مدیریت محتواهای آماده تا حد قابل توجهی هزینه ها را کاهش می دهد و این امکان را به شما می دهد که در کمترین زمان یک سیستم مدیریت محتوایی برای سایتتان تهیه کنید. 

مزایای استفاده از سیستم مدیریت محتوای آماده
  • دسترسی آسان 
  • رعایت اصول سئو در CMS های آماده
  • بهبود مداوم CMS ها

سیستم مدیریت محتوای اختصاصی چیست ؟

سیستم های مدیریت محتوای اختصاصی کاملا بر مبنای ربان برنامه نویسی هستند . معمولا این cms ها زمانی استفاده می شود که سایت شما دارای قابلیت خاصی باشد که سایت های وردپرسی نتوانند این قابلیت  ها را اجرا کنند. برای مثال سایت های ارز دیجیتال و یا برخی از سایت های بیمه که دارای قابلیت های منحصر به فرد هستند با استفاده از CMS های اختصاصی طراحی می شوند.  در این صورت از طراحی اختصاصی استفاده می شود . هزینه راه اندازی سایت های اختصاصی به نسبت سایت های وردپرسی بسیار بالاست و علاوه بر آن طراحی آن زمان زیادی می برد. برای طراحی سایت های اختصاصی باید از برنامه نویسان حرفه ای کمک گرفت چرا استفاده از زبان های برنامه نویسی نیازمند مهارت بسیاری می باشد. 

مزایای استفاده از سیستم مدیریت محتوای اختصاصی
  • سرعت بالا
  • تمرکز بیش تر روی کاربران
  • امنیت بالا

چه سایت هایی با CMS های ماده و کدام سایت ها به صورت اختصاصی طراحی می شوند؟

سایت های بسیاری وجود دارند که با استفاده از وردپرس قابل طراحی هستند  برای مثال طراحی سایت شرکتی با وردپرس ، طراحی سایت گردشگری ، طراحی سایت های فروشگاهی و بسیاری از سایت های دیگر با وردپرس قابل طراحی هستند . در عوض سایت های صرافی و ارز دیجیتال ، سایت های کاریابی دارای قابلیت هایی هستد که وردپرس نمی تواند پاسخگوی آن ها باشد . در نتیجه به صورت اختصاصی طراحی می شوند. 


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

مزایای طراحی سایت با وردپرس

با توجه به گسترش وب سایت های تجارت الکترونیک و بازاریابی ، صاحبان مشاغل نیز به دنبال ساخت سایت حرفه ای برای کسب و کار خود هستند . در حال حاضر بیش تر سایت های دنیا با وردپرس طراحی شوند . سایت های وردپرسی به دلیل مزایا و هزینه کمی که  به نسبت سایت های دیگر دارند طرفداران بیش تری نیز پیدا کرده است. علاوه بر این وردپرس به دلیل این که ابزار مناسبی برای بازاریابی دیجیتال محسوب می شود می تواند بسیار پر کاربرد باشد. بیش تر برنامه نویسان دنیا وردپرس را به دلیل استفاده آسان ، مقرون به صرفه بودن و قابل سئو بودن و ... انتخاب می کنند. بنابراین ما قصد داریم مزایا و دلایل استفاده از وردپرس را به شما توضیح دهیم. 

1. استفاده از وردپرس رایگان است :

با طراحی سایت وردپرس می توانید از قالب ها و افزونه های رایگان وردپرس که صورت رایگان به شما عرضه می شود استفاده کنید . البته قالب ها و افزونه های دیگری نیز وجود دارند که به صورت پولی ارائه شده اند اما هزینه آن ها به نسبت طراحی سایت های اختصاصی بسیار کم است . به عبارت دیگر قیمت طراحی سایت وردپرس به نسبت سایت های اختصاصی به صرفه تر است. 

2. سایت های وردپرسی قابل سئو و بهینه سازی هستند : 

خرندگان گوگل به راحتی سایت های وردپرسی را بررسی می کنند و به شما کمک می کند تا سایت شما رتبه خوبی در گوگل داشته باشد . علاوه بر این شما می توانید افزونه های مختلفی  مثل یوآست برای سئو سایت شما وجود دارد که می تواند به بهینه سازی سایتتان کمک کند. 

3. سایت های وردپرس قابلیت ریسپانسیو یا واکنش گرایی دارند: 

تعداد زیادی از قالب های واکنش گرا برای وردپرس وجود دارد که مقیاس متناسب با هر صفحه را دارند. بنابراین وقتی صحبت از ترافیک از طریق موبایل ، لپ تاپ ، آیپد و دسکتاپ می شود ، هرگز هیچ یک را از دست نخواهید داد.

4. سایت های وردپرسی قابلیت اشتراک در شبکه های اجتماعی را دارند:

وردپرس در ابتدا به عنوان یک پلتفرم وبلاگ نویسی ساخته شده و بعد ها با محبوبیتی که بدست آورد به این جا رسید. بدر نتیجه می توان گفت وردپرس از وبلاگ  ها پشتیبانی می کند. طراحی سایت وردپرسی به شما امکان می دهد به راحتی با تمام سیستم عامل ها یا حساب های رسانه های اجتماعی خود ارتباط برقرار کنید تا بتوانید به راحتی مطالب را با دنبال کنندگان و طرفداران خود به اشتراک بگذارید. بازدید کنندگان سایت شما می توانند هر آنچه را که واقعاً دوست دارند در سایت شما به اشتراک بگذارند ، نظر دهند ، مطلب را لایک کنند و در نهایت با مطالب شما درگیر شوند.

5. وردپرس دارای پنل تجزیه و تحلیل کاربران است :

هنگامی که شما در حال انجام هر نوع بازاریابی هستید ، تجزیه و تحلیل و پیگیری مهمترین و اصلی ترین هدف شما خواهد بود. تجزیه و تحلیل می تواند به ما کمک کند تا پیشرفت کنیم و به ما می گوید که در آن کارهای درست را انجام می دهیم. گوگل ابزار های بسیاری را در اختیار سایت های وردپرسی قرار می دهد تا رفتار کاربران را تحلیل کند . همچنین هر سایت وردپرسی دارای یک پنل تجزیه و تحلیل است که به شما می گوید چند نفر از سایت شما و چند بار بازدید کرده اند. اگر می خواهید ترافیک سایت خود را بهینه کنید ، وردپرس ابزاری قدرتمند و رایگان برای استفاده از آن است.


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

مزایای طراحی سایت شرکتی و سازمانی

 استفاده افراد از اینترنت برای پیدا کردن محصولات و یا خدمات خود در سال های اخیر، فرصت خوبی برای صاحبان شرکت ها  سازمان های بزرگ به وجود آمده است تا با استفاده از طراحی سایت شرکتی محصولات و خدمات خود را به افراد معرفی کنند. طراحی سایت به شما می کند تا در فضای اینترنت یک نماینده فعال داشته باشید و در هزینه های تبلیغات خود صرفه جویی کنید. 

مزایای ساخت سایت شرکتی و سازمانی

به طور کلی طراحی سایت برای ادارات ، سازمان و شرکت ها باعتث نظم دادن و ایجاد ارتباط محکم میان بخش های مختلف یک سازمان خواهد شد. با طراحی سایت سازمانی ، کارمتدان با وظایف کاری خود آشنا می شوند. به علوه آن ها می توانند گزارش های روزانه خود را برای مدیریت به صورت آنلاین ارسال کنند و یک هماهنگی بین بخش های سازمان ایجاد کنند. ساخت سایت سازماتی باعث افزایش بهره وری به صورت چشم گیر خواهد شد. مطمئن باسید که طراحی سایت شرکتی و سازمانی در ازای هزینه کردن و صرف بودجه برای طراحی ، اعتبار سایت شما را افزایش می دهد و باعث بهبود خدمات رسانی و افزایش سطح اعتبار خواهد شد. شرکت ها  سازمان های معروف و بسیاری سایت بیمه تامین اجتماعی وجود دارند که از سایت های سارمانی و شرکتی برای طراحی سایت خود استفاده می کنند. 

عوامل مؤثر بر قیمت طراحی سایت شرکتی

عوال متعددی روی قیمت طراحی سایت تاثیر می گذارد. که به جند مورد از آن ها اشاره می کنیم. یکی از عوامل موثر بر هزینه طراحی سایت شرکتی ، امکان چند زبانه بودن سایت است. اگر شرکتی به صورت بین المللی  با شرکت های خارجی کار کند. باید حتما سایت خود را به زبان مقصد آن شرکت هم طراحی کند . به ازای طراحی سایت به یک زبان دیگر درصدی به کل قرارداد اضافه می شود. نمایش تایم لاین و اهداف شرکت هم از امکاناتی است که قیمت سایت های شرکتی را افزایش می دهد. امکان درج نظرسنجی یعنی اینکه کاربرا می‌تونن به راحتی در مورد میزان رضایتشون از محصولی که استفاده کردن، نظرشون رو ثبت کنند. درج نظرسنجی برای بهبود هر سایتی نیازه که کاربران بدونن یه خدمت تا چه اندازه برای مشتری خوشآیند بوده. با اضافه کردن این قابلیت به سایت، قیمت افزایش پیدا می‌کند.


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت شرکتی

امروزه افراد برای پیدا کردن خدمات و یا محصولات شرکت مورد نظر خود ، محصول خود را در گوگل سرچ می کنند و محصولات چندین شرکت را با یک دیگر مقایسه می کنند تا در نتیجه بهترین محصول را انتخاب کنند . اگر شما دارای یک شرکت و یا یک کارخانه هستید ، برای معرفی خدمات و فروش محصولات خود می توانید از سایت های شرکتی کمک بگیرید. با ساخت سایت حرفه ای برای شرکت خود می توانید یک نماینده فعال در حوزه ارائه محصولات داسته باشید و دیگر نیازی به تبلیغات و هزینه های اضافی نداشته باشید. 

مزایای طراحی سایت شرکتی 

بطور کلی طراحی سایت شرکتی باعث سازمان دهی مناسب تر و ایجاد ارتباط محکم تر میان بخش های مختلف یک سازمان خواهد شد. این امکان وجود دارد که به وسیله طراحی سایت شرکتی ، کارمندان سازمان با وظایف کاری خود بهتر آشنا شوند، گزارش های روزانه خود را برای مدیریت بصورت آنلاین ارسال نمایند و باعث شکل گرفتن یک هماهنگی ایده آل میان بخش مدیریت و کارمندان سازمان شود. طراحی پرتال سازمان و ساخت سایت سازمانی باعث افزایش بهره وری بصورت چشمگیری خواهد شد. این اطمینان را داشته باشید در ازای مبلغی که برای هزینه طراحی سایت شرکتی پرداخت می نمایید به مزایای بسیاری از قبیل بهبود  کیفیت خدمات رسانی و افزایش اعتبار سطح سازمان دست پیدا خواهید کرد.شرکت ها و سازمان های معروف و بسیاری سایت سازمانی بیمه تامین اجتماعی وجود دارند که از سایت های سارمانی و شرکتی برای طراحی سایت خود استفاده می کنند. 

عوامل مؤثر بر قیمت طراحی سایت شرکتی

یکی از عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت شرکتی ، امکان چند زبانه بودن سایت است. اگر شرکتی به صورت بین المللی  با شرکت های خارجی کار کند. باید حتما سایت خود را به زبان مقصد آن شرکت هم طراحی کند . به ازای طراحی سایت به یک زبان دیگر درصدی به کل قرارداد اضافه می شود. نمایش تایم لاین و اهداف شرکت هم از امکاناتی است که قیمت سایت های شرکتی را افزایش می دهد. امکان درج نظرسنجی یعنی اینکه کاربرا می‌تونن به راحتی در مورد میزان رضایتشون از محصولی که استفاده کردن، نظرشون رو ثبت کنن. درج نظرسنجی برای بهبود هر سایتی نیازه که کاربران بدونن یه خدمت تا چه اندازه برای مشتری خوشآیند بوده. با اضافه کردن این قابلیت به سایت، قیمت تا 430 هزار تومان افزایش پیدا می‌کنه.


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

آیا شرکت ها به طراحی سایت نیاز دارند؟

در حال حاضر تعداد کاربرانی که برای جستجوی کالا و یا خدمات مورد نظر خود در اینترنت جستجو می کنند رو به افزایش است. در نتیجه طراحی سایت برای شرکت ها بسیار حائز اهمیت است. اما نکته مهم اینجاست که  طراحی وبسایت حرفه ای باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا بتواند باعث رشد و رونق کسب و کار شود. ما در این مقاله سعی می کنیم تا خصوصیات و ویژگی های سایت شرکتی موفق را برای شما توضیح دهیم . امروزه با گسترش اینترنت کاربران خرید کالا به صورت غیر حضوری و آنلاین را ترجیح می دهند .

در نتیجه می توان گفت روش های کسب و کار به صورت قدیمی جوابگوی نیاز کاربران نیست. بنابراین شرکتی که نتواند در عرصه اینترنت قوی عمل کند ، در این زمینه از رقبای خود عقب می ماند. پس پیشنهاد ما به شرکت های کوچک و بزرگ این است که در سریع ترین زمان ممکن وب سایت خود را راه اندزای کنند. 

امکانات طراحی سایت شرکتی 

یک شرکت هزینه را برای سایت خود صرف می کند تا به وسیله آن بتواند خدمات و محصولات خود را به کاربران معرفی کند . سایت شرکتی موفق باید شرکت را به طور کامل معرفی کند و یک دید کلی در مورد خدمات شرکت به کاربران بدهد . از الزامات طراحی سایت شرکتی وجود منو ها ، صفحه اصلی ، صفحه تماس با ما و درباره ما است. اما امکانات دیگری چون معرفی محصولات ، خدمات ، پروژه ها گالری تصاویر شرکت باید با توجه به نیاز شرکت در جای درست قرار بگیرد. یکی از موارد که شرکت ها باید توجه بسیاری به آن داشته باشند ، تولید محتوا متناسب با نیاز کاربران است .

به عبارت دیگر شرکت ها باید تلاش کنند تا اطلاعات مورد نیاز کاربران را در اختیارشان قرار دهند. زیرا در غیر این صورت امکان دارد به اعتبار شرکت لطمه وارد شود. تولید محتوا برای موتور های جستجو نیز بسیار مهم است. زیرا  سایتی که محتوای کامل تر، مفید تر و با کیفیت تر در اختیار کاربران و مشتریان خود قرار می دهد رتبه بهتری در موتورهای خواهد گرفت و موفقیت بیشتری نصیب آن وب سایت خواهد شد و در حقیقت وجود محتوای کافی یکی از مهترین مسائل وب سایت ها می باشد. به طور کلی امکانات یک سایت شرکتی عبارتند از : 

  • معرفی خدمات و امکانات شرکت
  • گالری تصاویر شرکت
  • امکان نمایش چارت سازمانی شرکت
  • امکان درج خبرنامه درسایت برای اطلاعیه ها و اخبار شرکت
  • امکان درج بخش معرفی اعضای شرکت
  • امکان درج بخش نظرات مشتریان
  • امکان نمایش تایم لاین و تاریخچه شرکت
  • امکان نمایش دستاوردها و اهداف شرکت
  • امکان نمایش بلاگ و اخبار
  • امکان درج بخش سوالات متداول
  • امکان درج فرم پیشنهادات و انتقادات
  • امکان درج فرم استخدام و ارسال رزومه
  • امکان درج فرم همکاری تجاری
  • امکان درج بخش قوانین و مقررات شرکت
  • امکان نمایش گواهینامه ها ومدال های شرکت
  • امکان نمایش و معرفی شعب 

 

قیمت طراحی سایت شرکتی

یکی از موضوعاتی که صاحبان شرکت ها نگران آن هستند ، هزینه طراحی سایت شرکتی می باشد . تمامی امکانات سایت شرکتی که در بالا ذکر شد در افزایش قیمت سایت شرکتی تاثیر می گذارند . در نتیجه شما می توانید برای مدیریت هرینه های خود امکاناتی که بیش تر به آن نیاز دارید را در الویت قرار دهید. 


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

5 روش برای ارتقای وب سایت

تعداد بسیار کمی از کسب و کار ها وجود دارند که بودجه هنگفتی را برای طراحی سایت خود در نظر گرفته اند اما خبر خوب این است که رعایت یک سری اصول می تواند شما را از شر هزینه های اضافی راحت کند. 

1.تجارت محور باشید. به یاد داشته باشید که وب سایت شما یک ابزار تجاری است و در حالی که طراحی خوب مهم است ، قبل از هر چیز باید هدایت آن از طریق تجارت باشد. به طور فزاینده ای ، مشتریان فعلی و بالقوه از طریق وب سایت خود با یک شرکت درگیر می شوند ، بنابراین آن را به عنوان ویترین خود بدانید. مارک مداوم و ایجاد یک هویت مشخص با وب سایت شما شروع می شود - و سپس از طریق بازاریابی ، نوشت افزار ، بروشور و فعالیت های دیگر انجام می شود. برای شرکت های بزرگ ، طراحی سایت یک ابزار فوق العاده محسوب می شود . پس از قیمت طراحی سایت شرکتی واهمه نداشته باشید .

2. مرور و تأمل کنید. شما ممکن است از وب سایت خود کاملاً راضی باشید ، اما مانند هر روش یا روشی ، لازم است که مرتباً آن را مرور کنید تا اطمینان حاصل کنید که هنوز هم نیازهای شما و مشتریان شما را برآورده می کند. آیا سایت شما منعکس کننده تغییراتی در بازار است؟ آیا همچنان بازار هدف شما را برطرف می کند؟ آیا طراحی ، محتوا و گرافیک هنوز مرتبط است؟ آیا به درستی تجارت شما را به نمایش می گذارد؟ اگر وب سایت شما چندین سال است که راه اندازی شده است ، رسیدن به هدف همچنان دشوار است ، بنابراین گرفتن نظر از یک منبع خارجی که می تواند دیدگاه جدیدی ایجاد کند ، می تواند مفید باشد.

3.سایت خود را متمایز طراحی کنید. دامنه توجه افراد به همین کوتاهی است و به سرعت سایتی را ترک می کنند که توجه آنها را به خود جلب نمی کند - و اینجاست که طراحی عالی وارد می شود. به لطف سرعت باند پهن بیشتر و نرم افزارهای بهبود یافته ، طراحی وبسایت حرفه ای بسیار پیشرفت کرده است. گرافیک ها و تصاویر اکنون می توانند بزرگتر و بهتر باشند و بخشی اساسی در ایجاد و تقویت نام تجاری و هویت شما هستند. طراحی عالی همچنین روش دیگری است که شما می توانید واقعاً خود را از رقابت متمایز کنید ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که سایت شما جذاب و حرفه ای به نظر می رسد و همچنین کاربردی است. در نهایت ، این به افزایش بازدیدکنندگان ، نرخ مشاهده صفحه - و تجارت جدید کمک خواهد کرد.

4. روی کار خود مداومت داشته باشید. یک وب سایت باید به طور مداوم در حال توسعه باشد. متأسفانه ، بسیاری از افراد تمایل دارند که وب سایت خود را به عنوان یک پروژه تمام شده تصور کنند ، مانند ارسال بروشور به چاپگر ، و از این واقعیت که یک وب سایت می تواند و باید به طور مرتب با تغییر و افزودن محتوای مربوطه به روز شود ، بهره نمی برند. این کار را می توان با نوشتن وبلاگ ، افزودن به بخش های خبری و ایجاد لینک به سایت خود و از طریق آن انجام داد. این مهم است زیرا مشتریان ، بازدید کنندگان و موتورهای جستجو توسط سایت های فعال جذب می شوند. به عنوان مثال ، اگر Google ببیند که محتوا در حال به روزرسانی است ، بیشتر از سایتی بازدید می کند و در لیست هایی تجدیدنظر می کند که احتمالاً هم Google و هم رتبه بندی صفحه را بهبود می بخشد. با این حال ، مهارت خاصی در نوشتن محتوای مرتبط وجود دارد که دارای محبوب ترین عبارات جستجوی کلیدی در Google است. این ممکن است به محصولات یا خدمات خاص ، مناطق جغرافیایی یا نیاز خاص مشتری اشاره داشته باشد.

5. رسیدن به رتبه یک . وقتی افراد به دنبال محصولات یا خدمات به صورت آنلاین هستند ، این احتمال وجود دارد که از موتور جستجو استفاده کنند ، بنابراین بسیار مهم است که سایت شما توسط آنها جذب شود. شرکت های کوچکتر ممکن است فکر کنند که فقط مشاغل بزرگتر می توانند به صفحه یکی از لیست های Google برسند ، اما در واقع هر شرکتی اگر از تکنیک های مناسب استفاده کند و آمادگی لازم را برای صرف وقت و تلاش لازم برای دستیابی و ماندن در آنجا داشته باشد ، می تواند رتبه بالایی داشته باشد. با این حال ، این واقعیت پیچیده است که موتورهای جستجو به طور مداوم در حال تغییر هستند ، به این معنی که SEO باید مداوم باشد. این همچنین به بهینه سازی خارج از سایت نیاز دارد که شامل پیوند دادن به سایت های دیگر و انجام آنها ، انجام بازاریابی در شبکه های اجتماعی و ایجاد وبلاگ و محتوای فعلی برای افزایش تأثیر آنلاین سایت شما است.


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

فروش محصولات به شیوه نوین

اگر شما هم خواهید شیوه جدیدی را برای فروش محصولات خود به کار ببرید و در زمینه فروش محصولات اینترنتی موفق باشید ، بهتون پیشنهاد می کنیم با ساخت سایت حرفه ای در زمینه فروش محصولات درآمد خود را چندین برابر کنید. سایت های فروشگاهی برای بیش تر کسب و کار ها استفاده می شود و باعث می شود تا با راه اندازی فروشگاه اینترنتی بتوانید به صورت 24 ساعته با مشتریان در ارتباط باشید و محصولات خود را به فروش برسانید. 

5 مزیت مهم طراحی سایت فروشگاهی

1.مقرون به صرفه 

طراحی سایت فروشگاه آنلاین باعث می شود تا از هزینه های اضافی مثل حقوق و دستمزد کارگران ، هزینه اجاره مکان برای فروش محصولات و ...  که در روش های سنتی استفاده می کردید  جلوگیری کنید . 

2. فروش در لحظه

بستر فروشگاه اینترنتی باعث می‌شود تا شما در هر زمانی نیاز مشتری را برطرف نمایید و فروش محصولات خود را به حداکثر برسانید. این روش سبب راحتی در خرید برای مشتریان خواهد شد و مشتری را دوباره به سمت خرید خواهد خواند. پیش از ورود به این بستر باید به این نکته توجه داشته باشید که برای رشد و رسیدن به تاثیرات مثبت فروشگاه اینترنتی ضروری است تا استراتژی لازم برای پیشبرد را کسب‌وکارتان را تهیه کنید و مطابق آن عمل کنید. شما می‌توانید برای مشاوره و راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی خود با متخصصان آژانس دیجیتال مارکتینگ ماهور در تماس باشید.

3. بازاریابی محتوا

طراحی فروشگاه اینترنتی این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا در مورد محصول ( ویژگی ها ، جنس ، برند و ... ) اطلاعاتی را برای مشتریان در صفحات وب سایت قرار دهید و از طریق آن بتوانید مشتریان را به سایت خود جذب کنید. 

4. افزایش استفاده از خرید اینترنتی

همواره استفاده از اینترنت برای خرید در حال رشد و صعود بوده است. خریداران به دلایل مختلف از جمله دریافت یا مقایسه قیمت، آشنایی با برندها و بررسی موجودی یک محصول از اینترنت شروع می‌کنند. به همین منظور، حضور هر کسب‌وکاری در بستر اینترنت لازم و ضروری است. حتی در صورتی که یک مشتری از شما خرید نکند و تنها اطلاعات مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی شما کسب کند.

5. جمع آوری داده برای فروش بیش تر

اگر می خواهید برای فروش بیش تر محصولات خود با رفتار مشتریان آشنایی داشته باشید ، می توانید با جمع‌آوری، اندازه‌گیری و آنالیز رفتار مشتری به سلایق و نیازمندی‌های آنان پی ببرید. فروش آنلاین به شما این فرصت را ارائه می‌دهد تا در سریع‌ترین زمان به این داده‌ها دسترسی پیدا کنید. کافی است شما رفتار آنلاین را ردیابی نمایید. البته باید به حریم خصوصی افراد احترام بگذارید . 

قیمت سایت های فروشگاهی

یکی از عواملی که می تونه روی تصمیم گیریتون در مورد طراحی سایت فروشگاهی تاثیر بذاره ، قیمت طراحی سایت فروشگاهی است . عوامل مختلفی می تواند قیمت سایت های فروشگاهی رو افزایش بده که از این عوامل می تونیم به طراحی فروشگاه اینترنتی مارکت پلیس ، درگاه پرداخت ، نحوه ارسال کالا و ... اشاره کرد. 

 

 

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

طراحی وب سایت های حرفه ای در زمینه کسب و کار شما

با پیشرفت و گسترش خدمات آنلاین،  تغییرات بسیار مهمی در زندگی افراد جامعه به وجود آمده است . به طور کلی می توان گفت با شکل گیری دنیای دیجیتال و اینترنت ، نحوه زندگی مردم تغییر کرده  و به سمت دیجیتالی شدن پیش می رود  و نوعی بازاریابی آنلاین برای کسب و کار شما شکل می گیرد. در نتیجه به جای این که حضورا برای انجام کارهای خود بروند ، یا تلفن های همراه و به صورت آنلاین کارهای خود مثل خرید ، رزرو غذا و یا هر چیز دیگری باشد. 

از این رو طراحی سایت در زمینه های مختف می تواند سود بسیاری برای کسب و کار شما ایجاد کند و درآمد شما را چندین برابر کند. فرقی نمی کند که که شما در چه زمینه ای فعالیت دارید و یا این که در جستجوی چه چیزی هستید. چیزی که الان اهمیت دارد این است که با   ساخت سایت حرفه ای ، می توانید به تمام پرسش های خود پاسخ دهید .سایت های حرفه ای انواع مختلفی دارد که با توجه به فعالیت شما طراحی می شوند . طراحی سایت های کاریابی ،پزشکی ، خدماتی و ... می توانند به صورت حرفه ای طراحی شوند.

برای مثال شما یک رستوران دارید و می خواهید تعداد مشتریان شما افزایش یابد و رستوران شما شناخته شود . موثر ترین کاری که می توانید انجام دهید طراحی سایت سفارش آنلاین غذا برای رستوران شما می باشد. در سایت خود می توانید منو رستوران ، ساعات کاری رستوران ، سفارش آنلاین غذا و... را قرار دهید تا مشتریان به جای حضور در رستوران در شرایط خاص بتوانند به صورت اینترنتی سفارش دهند. 

از مهم ترین بحث هایی که در مورد طراحی سایت حرفه ای مطرح است ، قیمت طراحی سایت می باشد. عوامل مختلفی می توانند در قیمت سایت های حرفه ای مؤثر باشند. برای مثال قیمت طراحی سایت فروشگاهی نسبت به سایر وب سایت ها متفاوت است.

پس ابتدا باید هرف خود را از طراحی سایت حرفه ای مشخص کنید.در ایران وب سایت های حرفه ای بسیاری در زمینه های مختلف طراحی شده اند به طوری که در هر زمینه از کسب و کار که نام ببریم نام یک سایت در ذهن ما تداعی می شود. به عنوان مثال معروف ترین سایت حرفه ای فروشگاهی در ایران ، دیجی کالا و یا در زمینه کاریابی وب سایت های حرفه ای چون آی استخدام و جابینجا  از معروف ترین وب سایت های ایران هستند وجود دارند.پس اگر می خواهید روی سایت حرفه ای خود به طور قوی کار کنید به طوری که در حرفه خود اول باشید ، سئو سایت حرفه ای خود را فراموش نکنید .

سئو سایت به شما کمک می کند تا رتبه سایت شما برای موتور های جستجو بهبود پیدا کند و آمار بازدید سایت افزایش پیدا کند . در این صورت اگر سایت شما ساختار خوبی داشته باشد ، کاربرانی که وارد سایت می شوند به مشتریان واقعی تبدیل شده و درآمد شما افزایش می یابد. 


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

طراحی سایت با cms های آماده

CMS یا content management system  که به معنی سیستم مدیریت محتواست ، یک سامانه نرم افراری است که به وسیله آن می توان محتوای یک سایت را ویرایش و به روز رسانی کرد . بعضی از سایت ها مثل سایت های داینامیک که دارای پنل مدیریت هستند به cms نیاز دارند. cms ها به دو روش طراحی می شوند. اولین روش cms های اختصاصی می باشند که به صورت اختصاصی و با برنامه نویسی طراحی می شوند . این روش از طراحی سایت بسیار هزینه و زمان بر می باشد و تنها برای سایت های خاص مثل طراحی سایت ارز دیجیتال کاربرد دارد. 

در روش دوم از cms های آماده و متن باز برای طراحی استفاده می شود. در این روش نیازی به داشتن دانش برنامه نویسی نمی باشد . زیرا یک قالب از پیش طراحی شده در اختیار ما قرار می دهد تا با استفاده از سایت خود را طراحی کنیم . cms های آماده انواع مختلفی دارند . جوملا ، دروپال و وردپرس از پر طرفدارترین سیستم های مدیریت محتوا هستند  . طبق آماری که در سال های اخیر به دست آمده 67 درصد سایت های دنیا وردپرسی اند. برای طراحی سایت با وردپرس زمان کمتری صرف می شود و نیز قیمت طراحی سایت با وردپرس با توجه به امکاناتی که دارد بسیار کمتر از سایت های اختصاصی می باشد. 

مزایا و معایب طراحی سایت با وردپرس

از مزایای ساخت سایت با وردپرس می توان به ارزان بودن نسبت به طراحی سایت های اختصاصی و راه اندازی سریع هاست و سایت آن اشاره کرد. صرفه جویی در زمان و هزینه از مهم ترین ویژگی طراحی سایت محسوب می شود . علاوه بر این ها دسترسی آسان به افزونه های کاربردی وردپرس و مدیریت آسان پنل سایت از نیز مریت های مثبت این صفحه می باشد . 

معمولا هر سیستمی اشکالات خاص خود را دارد. در وردپرس نیز علاوه بر تمام امکاناتی که دارد که عبارتند از : هزینه های زیاد هنگام به روز رسانی ، آسیپ پذیر بون وردپرس و استفاده زیاد از منابع . 


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

طراحی سایت در حوزه صنایع مختلف

پیشرفت کسب و کار در حوزه صنعت و افزایش تولید باعث شده است تا تولید کنندگان و صاحبان مشاغل در زمینه صنایعی چون صنایع گاز ، صنایع پتروشیمی ، صنایع استیل و .... رقابت تنگاتنگی با دیگر صنایع در حوزه مربوطه داشته باشند. از این رو برای این که از رقیبان خود عقب نمانند ، اقدام به طراحی سایت تجهیزات صنعتی کرده اند. 

صاحبان شرکت ها در حوزه با کمک طراحی وب سایت صنعتی می توانند تجهیزات صنعتی خود را به مشتریان خود معرفی کنند و این امکان را در اختیار مشتریان قرار می دهند تا به مشتریان دائم آن ها مبدل شوند. شما می توانید با طراحی سایت تجهیرات صنعتی چند زبانه محصولات و تجهیزات خود را به منظور برندسازی کشور های خارجی معرفی کرده و در سطح بین المللی شناخته شوید . 

علاوه براین با طراحی وب سایت صنعتی در قالب طراحی سایت فروشگاه آنلاین به شما کمک می کند تا با علاوه بر معرفی خدمات و محصولات آن ها را به صنایع و یا خدمات دیگری که به تجهیزات نیاز دارند ، درآمد زایی کنید  و پیوسته با مشتریان خود در ارتباط باشید .

 برای مثال صنایع سیمان با طراحی سایت صنعتی در زمینه خود می توانند محصولات خود را به ساختمان ساز ها و طراحان دکوراسیون به فروش برسانند. و یا صنایع نساجی با طراحی سایت نساجی می توانند محصولات خود را به خیاطان و مزون ها بفروشند و درآمد خود را چندین برابر کنند. 

قیمت طراحی سایت صنعتی یکی از مسائلی است که صاحبان صنایع نگران آن هستند. عوامل مختلفی می تواند روی قیمت طراحی سایت شرکتی مؤثر باشد. انتخاب نوع سیستم مدیریت محتوا ، چند زبانه بودن سایت ، عناصر گرافیکی استفاده شده در سایت و .... از عوامل مؤثر در تعیین قیمت هستند. 

شما می توانید برای سفارش طراحی سایت صنعتی خود با شرکت های متخصص و حرفه ای در این زمینه مشاوره بگیرید و در نهایت تصمیم خود را برای طراحی در جهت گسترش کسب و کار خود بگیرید. 

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

راه اندازی فروشگاه اینترنتی لباس

با گسترش خدمات طراحی سایت و اینترنتی شدن مشاغل ، بسیاری از مشاغل کوشیدند تا با طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن موبایل ، خدمات خود را به صورت به صورت آنلاین ارائه دهند. با این کار فرصت مناسبی برای فروشندگان لباس به وجود آمد تا با ساخت فروشگاه اینترنتی بتوانند لباس ها و محصوللات خود را در هر 24 ساعت از شبانه روز به فروش برسانند. 

علاوه بر همه این های رمانی که فروشندگان موفقیت سایت هایی جون دیجی استایل را دیدند متوجه شدند که آن ها نیز می توانند با طراحی فروشگاه لباس می توانند محصولات خود را به شهر های دیگر بدون محدودیت زمانی و مکانی ارسال کنند. البته برای این سایت ها باید امکانات ویژه ای را در نظر گرفت تا مشتریان جذب سایت شده و از خدمات آن استفاده کنند. 

اولین و مهم ترین نکته ای که در سایت های فروش لباس به چشم می خورد ، طراحی سایت یا همان طراحی ui و ux سایت می باشد . افراد برای این که از سایتی خرید داشته باشند باید در نگاه اول جذب سایت شده و ترغیب شوند تا محصولات آن را بررسی کنند . به علاوه دسترسی به بخش های مختلف سایت به خصوص روند پرداخت محصول باید ساده باشد تا کاربران در هنگام استفاده از سایت گیج نشوند. نکته دیگری که در سایت های پوشاک و فروشگاه های اینترنتی اهمیت دارد بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو است و زیرا کاربران برای پیدا کردن محصول مورد نظر خود در گوگل آن را در سرچ می کند . زمانی که گوگل نتایج جستجوی سایت را به کاربر نمایش دهد ، او تنها چند لینک ابتدایی را بررسی می کند و در نهایت از یکی از آن ها خرید می کند . پس سئو سایت امری مهم تلقی می شود. 

از مهم ترین مسائلی که در طراحی سایت فروشگاهی اهمیت دارد ، هزینه آن می باشد. برای این که بتوان سایت فروشگاه را لباس را با قیمت مناسب طراحی کرد ، باید تمام نکاتی را که در قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی اهمیت دارد را بررسی کرد تا بعدا باعث مشکل در پرداخت هرینه ها نشوید. 


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

کسب و کار آنلاین

با پیشرفت در زمینه اینترنت و توسعه سایت ها و فضای مجازی ، افراد به جای این که کار های خود را به صورت حضوری و با صرف زمان زیاد انجام دهند ، به صورت آنلاین و با گوشی های همراه خود به راحتی کار هایی از جمله خرید لباس ، سفارش غذا و رزرو تاکسی و ... را انجام می دهند . در نتیجه این پیشرفت ها در زمینه به روز رسانی مشاغل به صورت اینترنتی ، صاحبان مشاغل بر آن شدند تا با طراحی سایت در زمینه کاری خود ، گامی در جهت پیشرفت کسب و کار خود انجام دهند . 

یکی از مشاغلی که تمام تلاش خود را در این راستا انجام دادند ، صاحبان رستوران ها ، کافه ها و تهیه غذا ها بودند. آن ها تلاش خود را کردند تا با طراحی سایت سفارش غذا ، منوغذایی خود در سطح وسیع تری از شهر خود ارائه دهند. مشتریان به جای این که در وضعیت کرونا به صورت حضوری به رستوران بروند . غذای خود را سفارش دهند ، با سفارش غذا به صورت آنلاین ، در خانه غذای خود را میل می کنند. برای این کار وارد سایت رستوران مورد نظر خود می شوند ، منو غذایی و قیمت آن ها را مشاهده می کنند . یکی از غذا هارا انتخاب کرده ، مبلغ آن را پرداخت کرده و آدرش خود را ثبت می کنند . بعد از این مراحل تنها کافیست تا منتظر غذای خود بمانند . سایت های معروفی برای سفارش غذا وجود دارند .  اسنپ فود بزرگ ترین و معروف ترین سایت سفارش غذا آنلاین به همراه اپلیکیشن است.  

آزانس های مسافرتی و هواپیمایی نیز برای توسعه کسب و کار خود از اپلیکیشن ها و سایت ها کمک گرفتند . صاحبان این مشاغل توانستند با طراحی سایت توریستی و گردشگری  ، تور های شرکت خود را برای نمایش در داخل سایت خود قرار دادند . علاوه بر این با قرار دادن بلیط های هواپیما ، قطار و ... توانستند تا به صورت آنلاین بلیط های خود را به فروش برسانند . مسافران با مشاهده تورهای مسافرتی ، بهترین آن ها را ب صورت آنلاین انتخاب کرده و مبلغ آن را پرداخت می کردند . همچنین این سایت ها هتل ها را بر اساس شهر ها ، درجه بندی کیفیت وقیمت قرار دادند تا کاربران بتوانند سفر خوبی را تجربه کنند. یکی از سایت هایی که در زمینه سفر و گردشگری و فروش بلیط معروف است و کاربران زیادی دارد سایت علی بابا می باشد.  

مشاغل بسیاری وجود دارند که می توانند با طراحی سایت خود کسب و کار خود را رونق دهند . برای این کار کافیست تا با بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات طراحی سایت و اپلیکیشن مشورت کنند تا بهترین نتیجه را داشته باشند. برای مثال یکی از گزینه هایی که می توانید با شرکت های ارائه دهنده این خدمات مشورت کنید ، قیمت طراحی سایت می باشد . برای این کار ابتدا باید نوع کسب و کار خود را مشخص کنید . زیرا هرینه طراحی سایت در هر زمینه ای متفاوت است. برای مثال قیمت طراحی سایت شرکتی را نمی توان با قیمت طراحی سایت املاک را یکی دانشت . زیرا هرکدام از آن ها دارای یکی سری امکانات است که در دیگری نیست . پس برای گرفتن بهترین تصمیم تمام جوانب مؤثر را با تیم طراحی سایت خود در میان بگذارید . 


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

آشنایی با انواع سیستم مدیریت محتوا

CMS یا سیستم مدیریت محتوا یک سیستم نم افزاری است که به وسیله آن می توان سایت هایی با امکانات بالا طراحی کرد. علاوه بر آن سایت های پویا نیز به سیستم مدیریت محتوا نیاز دارند . انواع مختلفی از سیستم مدیریت محتوا وجود دارند که عبارتند از جوملا ، دروپال و وردپرس . 

در میان همه CMS ها وردپرس قوی تر و بهتر از همه عمل می کند . سیستم مدیریت محتوای وردپرس بسیار پر طرفدار تر سایر سیستم هاست  . وردپرس با زبان PHP طراحی شده است . در ابتدا تنها به عنوان سیستم بلاگ نویسی از آن استفاده می شد . اما در طول زمان و با پیشرفت این سیستم می توان سایت های بسیار زیبا و با قابلیت های بسیار زیبا طراحی کرد. 

امروزه طراحی سایت با وردپرس بسیار محبوب تر طراحی سایت های اختصاصی شناخته شده است . زیرا با وجود امکاناتی که دارد ، هزینه آن بسیار پایین می باشد. یکی از مهم ترین مزایای آن این است که این سیستم رایگان است . بنابراین شما می توانید بدون این که هزینه ای پرداخت کنید سایت خود را به راحتی طراحی کنید. علاوه بر همه این ها وردپرس دارای قالب های رایگان نیز می باشد . پس شما می توانید با توجه به نوع فعالیت خود قالب مخصوص به آن را طراحی کنید. 

یکی دیگر از مزایای وردپرس دسترسی آسان به پلاگین های آن می باشد. شما می توانید طراحی سایت حرفه ای خود را با استفاده از وردپرس انجام دهید .علاوه بر آن می توانید با رعایت اصول و قوانین سایت وردپرسی خود را سئو کنید. 

یکی از مسائلی که صاحبان مشاغل برای طراحی سایت های خود در نظر می گیرند قیمت این سایت ها می باشد . بهتر است بدانید که قیمت طراحی سایت با وردپرس به نسبت سایت های اختصاصی بسیار پایین می باشد . زیرا قالب سایت آماده است و نیازی به برنامه نوبسی ندارد. در نتیجه وقت کنتری برای آن صرف می شود . 


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

سایت های دانلود فیلم

در طول زمان افراد بسیاری طرفدار  فیلم و سریال بوده اند و همواره فیلم های به روز سینما و تلویزیون را دنبال می کردند . تنها تفاوتی که از نسل های گذشته تا به امروز رخ داده است ، نحوه خریداری آن ها بوده است. پیش از این ها از این ها افراد برای تماشای فیلم مورد علاقه خود به کلوب می رفتند و آن را خریداری می کردند. اما امروزه با گسترش خدمات آنلاین و توسعه اینترنت ، افراد اقدام به طراحی سایت دانلود فیلم کردند تا کاربران بتوانند بدون صرف وقت و هزینه اضافی فیلم و سریال مورد علاقه خود را به صورت رایگان و یا در ازای پرداخت ابونمان ، دانلود کرده و به تماشای آن بپردازند.

یکی از امکانات خوبی که طراحی سایت دانلود فیلم به همراه دارد یادگیری است. این سایت ها می توانند با آپلود فیلم های آموزشی فرصت خوبی را در اختیار افراد قرار دهند تا به جای رفتن به کلاس و صرف هزینه هنگفت ، با دانلود ویدئو با همان کیفیت آموزش ببینند. سایت فرادرس نمونه خوبی از این گونه سایت ها به شمار می رود. 

شما به راحتی می توانید با ساخت سایت های دانلودی به راحتی کسب درآمد کنید. تبلیغات یکی از شیوه های کسب درآمد در این سایت هاست. به دلیل این که در سایت های دانلودی ترافیک بسیاری وجود دارد و افراد زیادی به این سایت ها سر می زنند ، اگر بنر های تبلیغاتی در جای درستی قرار بگیرند و در دید افراد باشند ، ترافیک این سایت هم بالا می رود که شرط ماندگاری در این سایت ها داشتن محتوای خوب است. 

یک راه دیگر برای کسب درآمد طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای است. با این امر موجب می شود تا کاربرانی که محتوای آپلود شده را دوست ندارند ، به سراغ فروشگاه اینترنتی می روند و از این طریق کاربر دائم سایت می شوند. کاربران می توانند محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند ، بعد از ثبت مشخصات ، نحوه ارسال محصول را مشخص می کنند و بعد از هزینه را پرداخت می کنند و منتظر دریافت محصول مورد نظر می مانند. برای این که با ساخت  فروشگاه اینترنتی فیلم از هدف اصلی یعنی آپلود و دانلود فیلم جا نماند می توان محصولاتی که فروشگاه قرار داد که متناسب با فیلم باشد برای مثال عینک های سه بعدی برای تماشای فیلم می تواند گزینه مناسبی باشد. 

یکی از مسائلی که در طراحی سایت های دانلود فیلم مورد توجه قرار می گیرد ، قیمت آن است . برای این که بتوانید در ساخت سایت فیلم هزینه ها را مدیریت کنید ،باید بتوانید تمام جوانب را در نظر بگیرید . یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت این سایت ها نوع قالب آن است . سایت ها را می توان به صورت اختصاصی یا همان برنامه نویسی شده و یا با وردپرس  طراحی کرد. هزینه طراحی سایت با وردپرس در مقایسه با سایت های اختصاصی پایین است . اما به این معنا نیست که سایت های وزدپزسی از امکانات و قابلیت های کمتری بر خوردار هستند. 


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

سایت های فروشگاهی

قبل از ورود اینترنت و تکنولوژی به زندگی بشر ، افراد برای خرید پوشاک ، مواد غذایی ، کتاب ، فایل های آمورشی و ... به مراکز خرید و یا فروشگاه ها می رفتند . با پیشرفت فضای اینترنت ، بعضی از افراد به این فکر افتادند که به جای صرف وقت برای خرید از فروشگاه ها مخصوصا در ایام نوروز  و یا تعطیلات آخر هفته که بازار بسیار شلوغ هستند ، بتوانند در هر جایی که هستند و در هر ساعت از شبانه روز ،هر محصولی که می خواهند را سفارش دهند. پس صاحبان کسب و کار های محلی افراد اقدام به طراحی سایت فروشگاهی کردند. 

در ابتدا افراد به خوبی از سایت های اینترنتی استقبال نکردند . عدم اسقبال از این سایت ها نیز دلایل مختلفی داشت . یکی از آن این بود که افراد نمی توانستند به سایت های فروشگاهی اعتماد کنند. آن ها از این می ترسیدند که بعد از پرداخت آنلاین محصول سفارشی به دستشان نرسد. دلیل دیگر مربوط به سایت های فروش پوشاک می شد . ترس افراد از این بود که سایز لباسی که سفارش داده اند متفاوت باشد و آن ها نتوانند از سفارش خود استفاده کنند. 

اما با گذشت زمان ، سایت های اینترنتی امکانات ویژه ای مثل تخفیف های 50 در صد یا بیشتر ، قرعه کشی های هفتگی یا ماهانه و ...  اضافه کردند که باعث می شد افراد برای یک بار هم که شده سفارش اینتترنتی را امتحان کنند. در حال حاضر سایت های زیادی وحود دارند که محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش می رسانند و طرفرادان زیادی پیدا کرده است. معروف ترین سایت های فروشگاهی در ایران سایت دیجی کالا و خانومی می باشند. این سایت ها توانستند اعتماد مردم به سمت خود جلب کنند و فروش خود را چندین برابر کنند. 

طراحی سایت های فروشگاهی به دو روش انجام می شود . نخستین روش طراحی سایت اختصاصی می باشد که نیازمند دانش برنامه نویسی و کدنویسی می باشد . طراحی سایت های برنامه نویسی بر پایه html ، css و پایتون می باشد و یادگیری و کار با هریک از آن ها پیچیدگی های خاص خود را دارد. روش دیگر طراحی سایت با وردپرس می باشد . وردپرس یک سیستم مدیریت محتواست که بدون داشتن دانش برنامه نویسی می توان سایت های فروشگاهی را به راحتی طراحی کرد. برای این که بتوان این گونه سایت ها را طراحی کرد کافیست افزونه ووکامرس را نصب کرد و محصولات را در سایت ها گذاشت. 

از عواملی که در تصمیم گیری افراد برای سفارش سایت فروشگاهی مؤثر است ، قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی می باشد. عوامل زیادی می توانند تعیین کننده هزینه سایت باشند . برای مثال قالب استفاده شده در سایت بسیار مهم است . واضح است که قالب های اختصاصی و کدنویسی شده هزینه بالاتری نسبت به قالب های آماده دارند. 


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

مطالب گذشته

» چرا به طراحی سایت نیاز داریم؟ »» شنبه 22 آبان 1400
» بهترین اسکریپت صرافی ارز دیجیتال »» یکشنبه 25 مهر 1400
» 5 مزیت طراحی وب سایت برای کسب و کار ها »» سه شنبه 23 شهریور 1400
» 10 مزیت طراحی سایت با وردپرس »» دوشنبه 15 شهریور 1400
» مزایای طراحی سایت وکلا »» سه شنبه 18 خرداد 1400
» افزونه های پرکاربرد در طراحی سایت وردپرسی »» سه شنبه 11 خرداد 1400
» نکات مهم در طراحی سایت »» یکشنبه 09 خرداد 1400
» کارهایی که قبل از انجام طراحی سایت باید انجام داد چیست؟ »» یکشنبه 02 خرداد 1400
» تفاوت سیستم های مدیریت آماده و اختصاصی »» سه شنبه 21 اردیبهشت 1400
» مزایای طراحی سایت با وردپرس »» سه شنبه 07 اردیبهشت 1400