کارهایی که قبل از انجام طراحی سایت باید انجام داد چیست؟

طراحی سایت یکی از چالش های بزرگ برای افرادی است که می خواهند برای راه اندازی سایت خود اقدام کنند . حال فرقی نمی کند که افراد سایتی برای معرفی محصولات می خواهند یا سایتی برای برای معرفی شرکت و یا حتی یک سایت شخصی . یکی از عواملی که باعث می شود سایت های در اواسط راه با شکست مواجه شوند ، آشنا نبودن با کارهایی است که قبل از انجام طراحی سایت باید انجام دهیم . شما به عنوان متقاضی سایت باید کارهایی را قبل از تماس با شرکت طراحی سایت انجام دهید و سپس برای سفارش طراحی سایت خود اقدام کنید. در این مقاله ما کارهایی را برای پیش از طراحی سایت باید انجام دهید را به شما معرفی می کنیم . 

1. نوع سایت و یا نوع کسب و کار خود را معرفی کنید. 

در مرحله اول باید زمینه فعالیت و یا نوع سایت خود را مشخص کنید. این مهم ترین گام برای شروع راه اندازی سایت می باشد. این موضوع روی قیمت نهایی طراحی سایت نیز بسیار مهم است زیرا قیمت طراحی سایت با توجه به قابلیت های اختصاصی مناسب با کسب و کار ها تعیین می شود. معمولا سایت ها بر اساس نوع کسب و کار به سایت های زیر تقسیم می شوند : 

طراحی سایت شرکتی 

طراحی وب سایت شرکتی یکی از انواع طراحی سایت است که بیش ترین تعداد متقاضیان را در سفارش طراحی سایت دارد . سایت های شرکتی در واقع سایت هایی هستند که به معرفی محصولات و یا خدمات شرکت می پردازند . اگر هدف شما از طراحی سایت معرفی خدمات و یا محصولات باشد این نوع از وب سایت گزینه مناسبی می باشد. سایت های زید با این هدف را می توان در دسته طراحی سایت شرکتی به حساب آورد. 

  • طراحی سایت پزشکی
  • طراحی سایت سازمانی
  • طراحی سایت صنعتی
  • و ... 

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی برای خرید کالا و یا خدمات انجام می شود . سایت های فروشگاهی می توانند دارای درگاه پرداخت آنلاین باشند و یا محصولات را به صورت آفلاین به فروش برسانند. تفاوت سایت های فروشگاهی با سایر سایت ها در این است که سایت های فروشگاهی امکانات و قابلیت های پیچیده تری به نسبت سایت های دیگر دارند که این موضوع را می توانید با مشاهده نمونه سایت فروشگاهی متوجه شوید. سایت های فروشگاهی علاوه بر امکانات سایت های شرکتی دارای فیلترینگ و یا جستجوی محصولات هستند.

2. در مورد مشتریان هدف خود تحقیق کنید . 

در مرحله بعد باید در مورد مشتریان هدف خود تحقیق کرده و به جمع آوری اطلاعات کنید. به عبارت دیگر می خواهی چه کسانی با سایت شما آشنا شوند و یا محصولات شما برای چه رده سنی مناسب است . 

3. امکانات سایت خود را بررسی کنید . 

بررسی چه امکاناتی برای سایت شما مورد نیاز است. گاهی اوقات ممکن است یک ویژگی در سایت قیمت سفارش طراحی سایت شما را دو تا سه برابر کند. در حالی که اصلا به آن ویژگی نیازی ندارید . پس در این مورد دقت لازم را داشته باشید. 

4. بودجه خود را مشخص کنید. 

تعیین بودجه به شما کمک می کند تا با با توجه به آن سایت و امکانات مورد نطر خود را انتخاب کنید . اگر بودجه کمی برای طراحی سایت دارید ولی یک سایت کامل برای کسب و کار خود می خواهید ، وردپرس بهترین گرینه است . اما اگر بودجه کافی دارید و سایتی با ویژگی های خاص و منحصر ه فررد می خواهید می توانید از سایت های اختصاصی کمک بگیرید. 

5. مناسب ترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنید. 

بعد از این که نوع وب سایت خود و امکانات مورد نیاز و بودجه خود را بررسی کردید ، نوبت به انتخاب شرکت طراحی سایت می رسد . معمولا بیش ترین سردرگمی در این مورد اتفاق می افتد . برای این که بتوانید مناسب ترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنید با بررسی نمونه کار های شرکت شروع کنید . بعد از آن می توانید جلسات حضوری با شرکت مورد نظر برگزار کرده و در مورد نیاز های سایت خود گفت و گو کنید تا به نتیجه برسید . 


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش


مطالب گذشته

» چرا به طراحی سایت نیاز داریم؟ »» شنبه 22 آبان 1400
» بهترین اسکریپت صرافی ارز دیجیتال »» یکشنبه 25 مهر 1400
» 5 مزیت طراحی وب سایت برای کسب و کار ها »» سه شنبه 23 شهریور 1400
» 10 مزیت طراحی سایت با وردپرس »» دوشنبه 15 شهریور 1400
» مزایای طراحی سایت وکلا »» سه شنبه 18 خرداد 1400
» افزونه های پرکاربرد در طراحی سایت وردپرسی »» سه شنبه 11 خرداد 1400
» نکات مهم در طراحی سایت »» یکشنبه 09 خرداد 1400
» کارهایی که قبل از انجام طراحی سایت باید انجام داد چیست؟ »» یکشنبه 02 خرداد 1400
» تفاوت سیستم های مدیریت آماده و اختصاصی »» سه شنبه 21 اردیبهشت 1400
» مزایای طراحی سایت با وردپرس »» سه شنبه 07 اردیبهشت 1400