بهترین اسکریپت صرافی ارز دیجیتال

این روزها که بازار ارز های دیجیتال داغ است، بسیاری از افراد به دنبال راهی هستند تا بتوانند از این فرصت استفاده کرده و از این راه کسب درآمد کنند. یکی از راه هایی که می توان با استفاده از ارزهای دیجیتال درآمد به دست آورد، خرید و فروش ارزهای دیجیتال و سرمایه گذاری روی ارز های دیجیتال معروفی چون بیت کوین و یا انریوم است. علاوه براین ارز های دیجیتال فرصت خوبی را برای صاحبان صرافی ها به وجود آمده تا با راه اندازی صرافی ارز دیجیتال و یا خرید اسکریپت های صرافی ارز دیجیتال بتوانند بستری را برای کاربران به وجود آورند تا به خرید و فروش ارز های دیجیتال بپردارند. به همین خاطر ما در این مقاله می خواهیم ویزگی های اسکریپت صرافی ارز دیجیتال را بررسی کنیم. بهتون پیشنهاد می کنیم این مقاله را از دست ندید.

ویژگی های اسکریپت صرافی ارز دیجیتال

کیف پول ارز دیجیتال

یکی از مهم ترین بخش های هر صرافی ارز دیجیتال ، کیف پول ارز دیجیتال می باشد. شما می توانید حساب کیف پول خود را با تومان و یا ریال شارژ کرده و با استفاده از موجودی کیف پول خود، به خرید و فروش ارز های دیجیتال بپردازید. بهتر ایت بدانید که ممکن است برخی از صرافی ها کیف پول نداشته باشند. این صرافی ها ، صرافی مستقیم نام دارند. در نتیجه شما نیاز دارید تا برای خرید و فروش ارز های دیجیتال در این صرافی ها ، کیف پول ارز دیجیتال را از سایت هایی که ارائه می دهند تهیه کنید. کیف پول در سایت های معروف ایرانی چون نوبیتکس و والکی وجود دارد. به همین خاطر است که طراحی سایت شبیه نوبیتکس افراد بسیاری را به خود جذب کرده است.

خرید و فروش ارز دیجیتال

در اسکریپت خرید و فروش ارز دیجیتال ارز های دیجیتال بسیاری همچون بیت کوین، اتریوم ، لایت کوین و ... وجود دارند. معمولا در اسکریپت های صرافی طراحی شده تعداد و نوع مشخصی از ارز های دیجیتال وجود دارد. با این حال در برخی از اسکریپت ها می توان ارز های دیجیتال را تغییر داد و به صورت سفارشی ارز های پیشنهادی را به طراح سایت خود اعلام کرد تا برای شما پیاده سازی کند.

احراز هویت

احراز هویت نیز یکی دیگر از بخش های مهم سایت ها و اسکریپت های صرافی ارز دیجیتال محسوب می شود. احراز هوییت در سایت های صرافی به معنای وارد کردن تمام اطلاعات هویتی شما می باشد که برای افزایش امنیت در سایت های صرافی انجام می شود. احراز هویت به روش های مختلفی انجام می شود. اما بهترین روش، کامل کردن احراز هویت با ارسال کد اعتبار سنجی به موبایل و تکمیل اطلاعات کاربری می باشد.

امکان ورود دو مرحله ای

بکی از کارهایی که می توان برای افزایش امنیت اسکریپت های صرافی انجام داد، ورود دو مرحله ای می باشد. وردود دو مرحله ای نیز روش های بسیاری دارد که از طریق پیامک، ایمیل و یا google authentication  امکان پذیر است. در ورود دو مرحله از طریق اپلیکیشن کد شش رقمی به کاربر نشان داده می شود و کاربر برای ورود از این کد استفاده می کند. بهترین و ایمن ترین روش برای ورود دو مرحله ای هم از طریق گوگل انجام میشود اما بهتره که از روش گوگل در کنار پیامک استفاده کنید.

نکته پایانی

در این مقاله سعی کردم تا حد امکان در مورد ویژگی های اسکریپت صرافی ارز دیجیتال مطالبی را برای شما بیاوریم. همان طور که گفتیم، برای انتخاب و خرید بهترین اسکریپت خرید و فروش ارز دیجیتال ، باید دقت کنید تا تمام این امکانات را داشته باشد. علاوه بر این امکانات، اسکریپت های صرافی ارز دیجیتال ویژگی ها و امکانات دیگری هم دارند که باید به آن ها هم توجه داشته باشید.


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش


مطالب گذشته

» چرا به طراحی سایت نیاز داریم؟ »» شنبه 22 آبان 1400
» بهترین اسکریپت صرافی ارز دیجیتال »» یکشنبه 25 مهر 1400
» 5 مزیت طراحی وب سایت برای کسب و کار ها »» سه شنبه 23 شهریور 1400
» 10 مزیت طراحی سایت با وردپرس »» دوشنبه 15 شهریور 1400
» مزایای طراحی سایت وکلا »» سه شنبه 18 خرداد 1400
» افزونه های پرکاربرد در طراحی سایت وردپرسی »» سه شنبه 11 خرداد 1400
» نکات مهم در طراحی سایت »» یکشنبه 09 خرداد 1400
» کارهایی که قبل از انجام طراحی سایت باید انجام داد چیست؟ »» یکشنبه 02 خرداد 1400
» تفاوت سیستم های مدیریت آماده و اختصاصی »» سه شنبه 21 اردیبهشت 1400
» مزایای طراحی سایت با وردپرس »» سه شنبه 07 اردیبهشت 1400